תיאור הבעיה:
לפני קצת יותר משנה רכשתי כרטיס מנוי ל-10 סרטים (ברכישה טלפונית). לאחר שנה הכרטיס נחסם. התקשרתי לברר מה קורה והודיעו לי (בדיעבד, כמובן) שהמנוי תקף רק לשנה. לדעתי זו חוצפה ממדרגה ראשונה. שילמתי מראש עבור 10 סרטים ואין שום הצדקה להגביל את המינוי בזמן, במיוחד כאשר עובדה זו לא נמסרה לי בזמן רכישת המנוי.
פניתי לשירות לקוחות (תלונה מספר 6264) ושם הציעו לי להאריך את המינוי בחודש (!!) תמורת 30 שקלים. נראה לי חוצפה אפילו יותר גדולה מהרמאות המקורית.
בקיצור - שילמתי על 10 סרטים, קיבלתי 4, ובלוקבסטר חושבים שזה שירות סביר...
|