תלונות AIG

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות ביטוח מגזר:
אזור תל אביב איזור:
AIG שם בית העסק:
חיוב כפול+ שרות לקוי!! נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 28/6/07 עשיתי ביטוח חובה+ מקיף לרכב, ב-AIG מול אלי (נציג מכירות).
את ביטוח החובה שילמתי ברטיס אשראי, ואילו את הביטוח המקיף, העברתי לחברה בהעברה בנקאית (סה"כ 2149ש"ח). התקשרתי פעמיים לוודא שהעברה הבנקאית הגיעה ושהכל בסדר. פעמיים אושר לי ע"י נציגות השרות שהכל בסדר.
החודש (2/08) הופתעתי לגלות חיוב בכ"א על כל הסכום שהעברתי בהעברה הבנקאית. התקשרתי לחברה ושם הובטח לי ע"י ליאת (לאחר שביררה עם האחראית שלה) שביום ראשון הכסף יהיה בחשבוני דרך כ"א. בבירור שעשיתי בשעות הערב מול ישראכרט, התברר שהחברה אפילו לא טרחה לפנות אליהם.
חייגתי שוב לחברת הביטוח, ענה לי אופיר , שסירב לתת לי לשוחחח עם האחראי, בסוף התרצתי לרדת מהקו ואופיר הבטיח לי שיחזרו אליי תוך שעה עם תשובה. זה כמובן לא קרה!! התקשרתי שוב ודרשתי לשוחחח עם אחראי.."תוך 48 שעות" אמרו לי!!! לאחר שסירבתי לרדת מהקו הובטח לי ששרון אחראית המשמרת תחזור אליי עד 22:00. היא חזרה אליי והביטחה שביום א' בבוקר ייטפלו בנושא והכסף יועבר אליי בצ'ק עם שליח. הובטח לי שמלי אחראית המשמרת תחזור אליי עד 12:00. היום (יום א') אני פניתי לחברת הביטוח שוב ע"מ לברר איפה הנושא עומד. הנציגה (ענבל) שוחחה עם מלי ולקחה את פרטי החשבון שלי , הובטח לי שהכסף יובר אליי בהעברה בנקאית. עד לרגע זה לא הופקד הכסף בחשבוני!!
AIG-השרות שלכם לקוי! וכדאי שתעשו מהר בדק בית. בואו נתעלם כרגע מהעובדה שגזלתם 2149 ש"ח מחשבוני וללא רשותי, למה אתם לא חוזרים אליי? למה אני צריכה להתחנן לשוחח עם אחראי , על טעות שנגרמה לי? למה מלי אחראית המשמרת לא יכולה לקחת ממני את פרטי החשבון שלי ולהבטיח שיטופל, ובמקום זה שולחת נציגה לעשות זאת? אם הייתם מתייחסים אליי קצת באופן יותר אישי, ודואגים להיות איתי בקשר רציף, ולהסביר לי שתלונתי מטופלת כראוי, אולי הייתי מרגישה שאני ביידים טובות, ושיש מי שאכפת לו שם אצלכם...אבל לצערי זה לא כך. ולכן לא סביר שאני אשאר לקוחה שלכם.
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם עבור בזבוז הטלפונים והשיחות אליכם עוגמת הנפש, ,ועל גרעון של 2000 ש"ח מחשבון הבנק שלי פתרון נדרש :

AIG שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה