|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
פירלס שיווק |
שם בית העסק: |
מכרו לי מערכת לרכב פגומה |
נושא התלונה: |
יום שלישי 22 פברואר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
קניתי מערכת לרכב מחברת פירלס שיווק ולאחר שבועיים המערכת כבר לא עבדה והתקשרתי לשירות לקוחות והסברתי להם כי המערכת אינה תקינה והם פשוט לא לקחו אחריות ואני נאלצי לשלוח להם את זה בדואר מכספי לאחר דיונים רבים איתם ,וכשקיבלתי שוב את המערכת היא אינה הייתה תקינה וכעת הם לא משווקים מערכות כאלה כי הם יודעים שהמערכות פגומות וכשהתקשרתי שוב להתלונן הם פשוט התעלמו וכך במשך תקופה ארוכה עד שהם הציעו לי מערכת אחרת מדגם פשוט ביותר שאינו שווה בערכו בכלל לסכום הקנייה שלי והם הודו בפניי כי כל המערכות הללו פגומות ואף הקלטתי אותם והם אינם מוכנים להביא לי אותה דגם של מערכת או החזר כספי של המערכת אלא זיכוי כספי שאוכל לקנות דגם אחר או מכשיר אחר של אותה חברה שכל המכשירים שלהם מתקלקלים מהר ואף השירות לקוחות מזלזל בך ומנתק את השיחה
|
כספי |
סוג הנזק : |
פיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
פירלס שיווק שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|