|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור השפלה |
איזור: |
ביטוח לאומי |
שם בית העסק: |
רחובות |
כתובת: |
מענה טלפוני מתקדם ל"שיפור השירות" |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
המענה הטלפוני אמור להחליף את הפניה הישירה למח' הביטוח הלאומי אך בפועל , במוקד יושבים פקידים שאינם יודעים לענות על שאלות וכל שביכולתם הוא לענות ש"הנושא הנידון נמצא בטיפול " , תשובה זו אינה מספקת וכדי לשמוע אותה לא הייתי צריכה להמתין על הקו חמש דקות . מוקד טלפוני אמור למסור מידע ולקדם פתרון בעיות.
|
|
|
|
|
|
|
ביטוח לאומי שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|