תלונות השטיח המעופף

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
השטיח המעופף שם בית העסק:
עוגמת נפש נושא התלונה:
אטדגי לאה ויעקב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏25 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
המקרה התחיל ב-25.7.2007 (יום הולדתה של ביתנו -יעל) בשדה התעופה משעה 24:00. אנו משפחה בת 4 נפשות (ילדים בגילאי 6 ו - 10).
הזמנתי חבילת נופש לטורקיה בת 6 לילות 7 ימים דרך סוכן הנסיעות המצויין "כנפי משק" מת"א. חבילת הנופש היא של המשווק הישיר ה"שטיח המעופף".
את העיסקה ביצעתי בחודש מאי ובחודש יוני כבר קיבלנו את הכרטיסים האלקטרוניים במייל עם מס' הטיסה OHY788 שעת טיסה 4:55 לפנות בוקר.
הסוכן ביקש שנוודא שבוע לפני אם אין שינוי לגבי הטיסה וכך עשינו. יום לפני הטיסה התקשרנו לוודא אם יש שינוי ונאמר כי אין שום שינוי והטיסה יוצאת בדיוק כפי שרשום לנו בכרטיסים האלקט'.
ביום זה היתה שביתה במדינה אך נתב"ג לא שבת ושמענו בכל כלי התקשורת כי טיסות שהיו אמורות לצאת ביום 26.7 הקדימו ל 25 . גם באותו יום של הטיסה התקשרנו כדי לוודא אם אין שינוי ונאמר כי אין שינוי ואם תיהיה שביתה כל הטיסות עד השעה 6 בבוקר יוצאות בזמן (אנחנו ל 4:55). הסוכן ביקש כי יש להגיע 5 שעות לפני לשדה ולא 3 שעות וכך עשינו. נסחבנו עם המזוודות ועם ילדינו , השתרכנו אחרי התור הארוך והמתנו בסבלנות לתור שלנו.
כשהגענו לצ'ק אין הדייל לקח את כרטיסי הטיסה ובדק במסוף ואמר: "סליחה אך אני לא רואה שאתם רשומים על הטיסה OHY788 שעה 4:55 למרות שיש לכם את הכרטיסים ואתם מתבקשים לרדת לקומת הסוכנים ולבדוק את העניין".
המומים, ולא מבינים את פשר העניין, עם 2 ילדינו ירדנו לקומת הסוכנים וניגשנו לדלפק "השטיח המעופף" כדי לברר.
סוכנת נסיעות בשם חן ניגשה אלינו אחרי 5 דקות וביקשנו ממנה הסברים, היא הסתכלה על הכרטיסים עם שעת ההמראה ומס' הטיסה ואז החלה לבדוק במסוף את הנתונים ואמרה: "רשום לי במסוף שהודיעו לסוכן שלכם (כנפי משק) כי מועד הטיסה השתנה ל- 26.7 בשעה 14:45 בצהריים ואתם הייתם אמורים לדעת זאת".
הסתכלנו עליה המומה , מנסים לקלוט שהיא לא צוחקת ומאוד רצינית, ניסינו לעכל את הדברים ומתחילים להבין שמשהו לא כשר בהחלט קרה פה.
מייד התעשתנו ושאלנו:"איך יכול להיות שהעבירו את הטיסה OHY788 ל-26.7 בשעה 14:45 שבעצם ראינו בלוח ההמראות שהטיסה הזו יוצאת עוד מעט ובזמן"?
וגם הוספנו איך יכול להיות שדחיתם את הטיסה למחר שאתם יודעים שאם תפרוץ שביתה אנו נאבד את כל כספינו , איך עושים דבר כזה"? סוכניות אחרות הרי הקדימו טיסות ולא איחרו אותם על מנת למזער נזקים!!!

(צילמנו את לוח ההמראות עם מס' הטיסה המקורי שלנו ושעת הטיסה)

בשיא חוצפתה ענתה: "אם הייתם רוכשים את העסקה דרך ה"שטיח המעופף" (המשווק הישיר) ולא דרך הסוכן שלכם (כנפי משק) - זה לא היה קורה!!
היא נתנה לנו להרגיש שאנו סוג ב' ואין עדיפויות לסוג ב', מאד נעלבנו!!!

ביקשנו שוב ושוב שתנסה לעשות משהו בנדון כי אין לנו איפה להיות , אנחנו מהדרום והילדים מאוד עייפים , אך שום דבר לא עזר, היא אמרה שנפנה לסוכן שלנו ונברר איתו, השטיח לא יכול לעזור!!
אמרנו לה כי אנחנו מרגישים שנעשתה כאן עבירה שהם יצטרכו לשאת בתוצאות.
דבר לא כשר נעשה על גבינו.

פגועים, כועסים, עייפים עם הילדים , התחלנו לעבל את מהות העיניין הילדים החלו לבכות ולהתלונן שהם רוצים את הנופש ולא ידענו איך להסביר להם שאולי בעצם לא נממש את יום הולדתה ואת החופשה שלנו כמשפחה.
לא ידענו מי אשם בכל הסיטואציה הזו. כך ישבנו בשדה עם הילדים העייפים והבוכיים, הסתכלנו על לוח ההמראות וראינו שהטיסה שבה היינו צריכים להיות - בעצם ממריאה ו - 4 נפשות בעצם יושבים שם על חשבון החופשה שלנו.
חיכינו לשעה 6 בבוקר והתפללנו שלא תיהיה שביתה וכי נוכל לממש בכל זאת את החופשה עם הפסד של יום אחד בלבד.
השביתה , אכן , לא פרצה , אך היינו צריכים להיות איפושהו עד הטיסה של 14:45, החלטנו שנתקשר לחבר טוב שלנו מראשל"צ ונשהה אצלו עד הטיסה ובד בבד נברר עם הסוכן שלנו מה קרה פה בדיוק?
התקשרנו לסוכן מכנפי משק (שהם האחראים עלינו כלקוחות) כבר ב -9 בבוקר וסיפרנו את הסיפור, הסוכן היה המום ובדק פעמיים אם נרשם בסוכנות שמישהו משטיח מעופף התקשר אליהם כדי להודיע לנו על מועד הטיסה והוא חזר ואמר שאף אחד לא הודיע להם על שום שינוי.
הוא העביר אותנו למנהלת והמנהלת בדקה עם השטיח לגבי המקרה והם עוד הוסיפו אש למדורה ובישרו לה כי אנחנו לא רשומים גם על הטיסה של 14:45 בצהריים( זאת אומרת שגם בטיסה זו אנו לא טסים) ואולי רק ב24:00 בלילה של יום 26.7 יהיה מקום בשבילנו (עיכוב של 20 שעות).
שוב המומים ופגועים יותר , ביקשנו לבטל את העיסקה במיידית, הסוכן שלנו הסכים מייד אך שהמנהלת התקשרה לשטיח המעופף, הם טענו כי אין בעייה לבטל רק שדמי הביטול יהיו מלאים 100%. ממש בדיחה. כל מה שהם גרמו לנו והם עוד מתעקשים לקחת את כל הכסף - איפה האנושיות ? ( כל נושא הטלפונים בערך ערכו קרוב ל - 3 שעות )

בשעה 12 צוהריים החלטנו שאנחנו לא מוותרים ורוצים תשובות ומעשים יותר פרקטיים, נסענו להיפגש עם מנכ"ל החברה מר שלומי כדים(מלאך , אנושי). הגענו לסניף בת"א "כנפי משק" , ביקשו שנמתין עד ששלומי יתפנה וכך עשינו.
שלומי כדים קיבל אותנו בחום , בזרועות פתוחות ובהבנה הוא לא האמין ודי היה מופתע בהתחלה. סיפרנו הכל :על הסחבת על הטרטור , על כל מה שקרה לפרטי פרטים.

דבר ראשון , שלומי התנצל בפנינו , הוא לקח אחריות מלאה עלינו כלקוחות שלו והבין את הסוגייה המפוקפקת שביצע ה"שטיח המעופף", השטיח כנראה מכר את הכרטיסים פעמיים, הוא חזר ואמר שבמקרה כזה הוא לא נתקל מעודו.והשטיח ישלם בעבור עוגמת הנפש הזו , עוד :
1. הוא זיכה אותנו כל הטיול , סכום מלא.
2. הוא הציע שננוח עם הילדים בכפר המכביה עם ארוחת צוהריים.- לא מימשנו
3. נתן שירות של מונית ספיישל לשדה לטיסה של 24:00 בלילה.
3. יכין כתב תביעה נגד ה"שטיח המעופף"

המראנו בעיכוב של שעה וחצי נוספות (טיסה של 24:00 בלילה) , הגענו למלון תשושים ב- 4:00 לפנות בוקר , הילדים מרוטים , תשושים, מסע מפרך, מייגע ומאוד משפיל מצד השטיח המעופף, הבטחנו אני ובעלי כי נשהה מקרה זה בצד לכמה ימים בשביל השימחה של הילדים ונתחיל להינות , אם אפשר לקרוא לזה כך.

עוד מקרה שקרה עם השטיח, ביום האחרון היינו אמורים לטוס לארץ בשעה 23:55 בלילה , שילמנו מקדמה לחברת ג'יפים ( טיול ג'יפים להרי הטאורוס) על סך 100 דולר שתבוא לאסוף אותנו מהמלון ביום האחרון ב - 9:00.
יום לפני בשעה 10:00 בערב בדקנו לגבי הטיסה בקבלה של המלון וגילינו כי שמינו מופיע ברשימה של הטסים ארצה בשעה 13:15 (הטיסה הוקדמה ב - 13 שעות - לא תקין בכלל) בדקנו עם כל הישראלים לגבי שעות המראה שלהם ארצה וגילינו שרק לנו הקדימו את הטיסה לשעה 13:15 ואת האחרים השאירו לשעה 23:55.

עוד אכזבה לנו ובעיקר לילדים , על גבינו ועל שמחת הילדים!!!

האם זה גם בגלל שלא רכשנו את העיסקה ישירות דרך השטיח המעופף

צריך להחרים את החברה הזו , תיזהרו מהם!!! לא להתקרב אליהם.

אחרי יומיים בארץ, כנפי משק התקשרה לשאול לשלומינו ולשלום הילדים - כל הכבוד על השירות שלהם והיחס המיוחד , הלוואי שכולם ילמדו מהו שירות טוב, ומהי טיבה של איכות החברה.
ממליצים בחום על חברת "כנפי משק" המעולים, שירות מעולה, לקיחת אחריות מלאה על הלקוחות.

המנכ"ל שלומי כדים - יחיד במינו, כל הכבוד

יישר כוח

משפחת אטדגי
לאה יעקב, יעל ודור
מ - להבים

עוגמת נפש סוג הנזק :
תביעה (פיצוי כספי),התנצלות פתרון נדרש :

השטיח המעופף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה