תלונות מלונות דן

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הצפון איזור:
מלונות דן שם בית העסק:
דן פנורמה - חיפה כתובת:
חדר שגרם לבחילות והקאות נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5.8.07 התארחתי בבית מלון דן פנורמה בחיפה אני ,אשתי והילד שלי והתנוקת, התכנון היה לשני לילות עם א.בוקר. הגעתי בצהרים לבית המלון, החדר לא היה מוכן ולכן החלטתי לטייל בעיר עד שהחדר יהיה מוכן. לקראת הערב נכנסתי לחדר , ולתדהמתי החדר היה עם ריח מסריח שפשוט לא ניתן לשבת שם. ירדתי לקבלה ובקשתי להחליף לי חדר. הפקידה אמרה שאי אפשר. בינתיים חזרתי לחדר , פתחתי את החלון , בתקווה שהחדר " יתאוורר" , החלטתי שבינתיים אני לא אשהה בחדר ויצאתי שוב לטייל בעיר, חזרתי לחדר וניסיתי ל"שרוד" , אבל אז הרגשתי בחילות, אשתי התחילה להקיא, אני הקאתי כמה פעמים, הרגשתי לחץ על החזה, ירדתי שוב לקבלה , ובמקום לעזור לי הם התחילו להדריך אותי איך להגיע לבית החולים הקרוב ביותר!!! הסברתי להם את המצב שלי ואין מענה הגיוני. אמרתי שאני עוזב, והם לא התייחסו, ולא הציעו אפילו לעזור לי לפנות את המזוודות. עליתי לחדר , לקחתי את המזוודות וחזרתי הביתה בשעה 11 בערב.נסענו ישר למוקד הרפואי במקום מגוריי שם נתנו לי תרופות נגד הקאות( יש לציין שאשתי נהגה עד הבית, ובמהלך הנסיעה עצרה פעמים כדי שאקיא בצד) . מה שמרגיז אותי הוא חוסר האדיבות והמענה של האנשים שם ללקוח. ומה שמרגיז אותי יותר שהם רוצים לחייב אותי על השהייה , למרות שבכנות , לא השתמשתי בשירותי המלון, ולא בחדר " המסריח" שלהם ולא אכלתי שם, העזיבה היתה כבר בלילה הראשון. אני מבקש מכם לטפל לי בבעיה ולהחזיר לי את הכסף שגבו סתם.
עוגמת נפש סוג הנזק :
להחזיר לי את הכסף( לפחות חלקי) פתרון נדרש :

מלונות דן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה