תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור ירושלים איזור:
גולף שם בית העסק:
קניון מלחה ירושלים סניף בית העסק:
בגד פגום שנקנה אבל לא נתנו לי לקבל חלופי + טירטורים !!! נושא התלונה:
אלעזרה יוסי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏14 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
קניתי בקניון מלחה מס' בגדים בשווי של כ- 700 ש"ח. לאחר שהגעתי לביתי גיליתי שאחת מהחולצות עם כתמי זיעה (!!!), יום אחרי רציתי להחליף בחנות אחרת בירושלים ושם לא הסכימו לי. לאחר מכן פניתי שוב ושוב לחברה שיחליפו לי את החולצה, הגעתי לחנות במלחה בערך 5 פעמים בשביל חולצה אחת... הם הזמינו לי חולצה, ושוב הגעתי לחנות והתברר שהזמינו לי חולצה אחרת ממה שביקשתי.
אני כבר התייאשתי מהמצב הזה שאני צריך לחזור שוב ושוב, וביקשתי זיכוי.
אני חושב שהם היו צריכים לתת לי קצת יותר שרות ממה שקיבלתי, במיוחד לאור העובדה שיש לי שם כרטיס מועדון, ועוד יותר בגלל שהם אמורים לעשות את זה באופן טבעי.
בנוסף הם גם אפילו לא הציעו איזשהו סוג של פיצוי על כל עוגמת הנפש והטירטורים הרבים.
ובזבוז זמן וכסף סוג הנזק :
קבלת פיצוי הולם על כל הטרטורים וקבלת החולצה הנדרשת פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה