תיאור הבעיה:
קניתי בקניון מלחה מס' בגדים בשווי של כ- 700 ש"ח. לאחר שהגעתי לביתי גיליתי שאחת מהחולצות עם כתמי זיעה (!!!), יום אחרי רציתי להחליף בחנות אחרת בירושלים ושם לא הסכימו לי. לאחר מכן פניתי שוב ושוב לחברה שיחליפו לי את החולצה, הגעתי לחנות במלחה בערך 5 פעמים בשביל חולצה אחת... הם הזמינו לי חולצה, ושוב הגעתי לחנות והתברר שהזמינו לי חולצה אחרת ממה שביקשתי.
אני כבר התייאשתי מהמצב הזה שאני צריך לחזור שוב ושוב, וביקשתי זיכוי.
אני חושב שהם היו צריכים לתת לי קצת יותר שרות ממה שקיבלתי, במיוחד לאור העובדה שיש לי שם כרטיס מועדון, ועוד יותר בגלל שהם אמורים לעשות את זה באופן טבעי.
בנוסף הם גם אפילו לא הציעו איזשהו סוג של פיצוי על כל עוגמת הנפש והטירטורים הרבים.
|