תלונות קווי חופשה

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
קווי חופשה שם בית העסק:
החזר כספי בגין אי מתן שירות העברות מהמלון לשדה התעופה בפריז נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 8/7/2007 שלחתי לחברת קוי חופשה את המכתב הבא:

הפקס לקווי חופשה


לכ' קווי חופשה בע"מ תאריך ‏08/07/07
לידי לאה אנגלנדר
פקס 5251405-03



הנדון : החזר כספי בגין אי מתן שירות העברות מהמלון לשדה התעופה בפריז


שלום,

ביום ה' 5/7 שבתי מחופשה בפריז שרכשתי מכם ( PNR 146572 ). במסגרת העיסקה שילמתי גם עבור העברות למלון וחזרה. ביום ד' כ - 24 שעות לפני הטיסה חזרה התקשרתי במשך כך היום מספר רב של פעמים למספר הטלפון שמצוין בטופס שמסרתם לי כדי לאשר את ההסעה לשדה התעופה אך לא הייתה כל תשובה. גם פקיד הקבלה במלון לא הצליח ליצור קשר עם שירות ההסעות הנ"ל. בערב לא נותרה לי ברירה אלא להזמין מונית לשדה התעופה ושילמתי 47.5 EU עבור הנסיעה.

אבקשכם להחזיר לי את הסכום הזה.




אגב,
לאחר שובי ערכתי חיפוש באינטרנט וגיליתי כי קיימות תלונות קודמות על דפוס התנהגות כזה מצד "מורדי הסעות" המסיע שלכם בפריז ונראה כי הוא חוזר על תרגיל העוקץ הזה באופן שיטתי. המלצתי לכם להפסיק לעבוד עם חברה כזו שפוגעת בלקוחותיכם ובמוניטין שיש לכם.


תגובת קויי חופשה

התשובה שנתנה לי בע"פ ע"י מיטל ומיכל בטלפון 6211001 היא שהתלונה התקבלה, הועברה לספק בחו"ל והוא לא מגיב ולא עונה. מעבר לכך כל נסיונותי לברר מתי יסתיים תהליך הברור הזה נענים בתשובות ואני מצטט חלק מהן מהזיכרון:
"לאה לא נמצא היום"
"אני לא יודעת מה התשובה ולאה לא מדברת עם לקוחות"
"עד סוף היום נחזור אליך"
"מחר נשלח לך תשובה בפקס"
"עד סופשבוע נודיע לך"
"אתה לא צריך להתקשר כל הזמן"...וכו, וכו,.
בתאריך 25/7/2007 אחר אינסוף שיחות טלפון בהן התעקשתי לקבל תשובה בכתב הגיע אלי מגב' לאה אנגלנדר פקס קצר שבו כתבה כי פנייתי הועברה למבצע ההסעה מהמלון לשדה התעופה.

מאז לא שמעתי דבר מחברת קווי חופשה שככל הנראה מנהלת מדיניות של מלחמת התשה בלקוחותיה.

כספי סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

קווי חופשה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה