תלונות יורופ אסיסטנס

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
יורופ אסיסטנס שם בית העסק:
המלאכה 3 כתובת:
גרירה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏29 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 26.7 יצאנו לחופשה משפחתית באילת במהלך הנסיעה בכביש הערבה החל הרכב לקרטע וכבה (השעה 10:30 בבוקר). לאחר שניסנו להניע ללא הצלחה פנינו לשרותי הגרירה של הנ"ל באמצעות הביטוח שברשותנו הבהרתי למוקדנית כי אנו נמצאים באמצע המדבר עם שלושה ילדים קטנים וחייבים לצאת מכאן בהקדם כדי שלא נתייבש. הגרר הוזמן וביקשנו גרירה למוסך מרכזי של U.M.I באילת. אנחנו עלינו על מיניבוס בדרכנו להמשך החופשה. הרכב הגיע למוסך בשעה 16:00 ! למחרת יום ו' תוקנה התקלה והחזרנו את הרכב ביום שבת התפנה מקום ובן זוגי רצה להחנות את הרכב בחניית המלון וגילה כי הרכב מתחמם מאוד הנסיעה כל כך קצרה. פנינו שוב לשירותי הגרירה אך היות והיה שבת שלחו טכנאי שבדק את הרכב ואמר שלא לעזור ויש להכניסו למוסך. ביום א' בבוקר הרכב חזר למוסך המרכזי של U.M.I באילת נבדק הוחלף חלק ולא חוייבנו בעל המוסך טען שהרכ תקין ו"סעו לשלום" ואכן כך החופשה הגיעה לסיומה ויצאנו לדרכנו לכיוון בת-ים. ל צ ע ר נ ו רחוק לא הגענו כי דקות ספורות לפני הכניסה ליוטבתה (הפסקה) הרכב התחמם מעל הרגיל נכנסנו לחנייה כיבנו הרכב ושוב פנינו לשירותי הגרירה היות ואין אפשרות להמשיך בנסיעה ,ביקשנו לגרור את הרכב למוסך שאנו מטפלים בדרכך כלל בחולון ואז החלו הבעיות ! מדובר בגרירה מאוד יקרה והחברה רוצה ערבון (כ. אשראי) כדי לוודא שלא מדובר באותה התקלה מיום 26.7 לכרטיס האשראי שברשותי לא היה אישור למסגרת כל כך גבוהה וחברת הביטוח לא הסכימה לגרור את הרכב ללא ערבון, למרות הסברי ותחנוני כי לא מדובר באותה תקלה ואנחנו עם שלושה ילדים קטנים (תודה לאל במקום ממוזג) רוצים כבר לצאת לדרכנו הביתה קרוב לשעתיים בטלפון משוחחת עם המוקדנית + אחראית משמרת בשם הגר שהייתה אטומה לחלוטין ואפילו עם ורדה מנהלת פניות הציבור שהתקשרה אלי "במקרה" ו...כלום אף אחד לא מאשר לגרור ללא ערבון !!! ומנהל המחלקה אריק לא מדבר עם לקוחות ! אז מה עושה משפחה שתקועה במסעדה באמצע המדבר עם ילדים קטנים חסרי סבלנות בוכים וצועקים שרוצים הביתה ? מנסה לבקש ממכרים "נדבה" שיסכימו למסור את פרטי כ. האשראי שלהם כדי שנוכל ללכת סוף סוף ואז לאחר שמצאנו אחד כזה והוזמן בשעה טובה הגרר.שואלת אני את הגב' ורדה מפניות הציבור מה היה קורה אם לא היינו משיגים פרטי כ.אשראי והיא אמרה אפשר לתת צ'ק ערבון או לכתוב על דף שאתם ערבים ל... אז למה לעזעזל אתם מחזיקים אותנו קרוב ל-3 שעות בשיחות טלפון יכלנו לרשום לכם על דף שאנו ערבים מלכתחילה !!! הרכב הגיע למוסך המיוחל ביום שלישי 31.7 וביום ד' שוחרר מהמוסך. ביום חמישי 2.8.07 נשלח פקס לחברת הגרירה על ידי עם החשבוניות שמעידות על תיקון הרכב ובמפורש לא מדובר באותה תקלה. עד היום 7.8.07 חמישה ימים מהרגע שפיקססתי את החשבוניות טרם חזרו אלי לאשר את ביטול הערבון ולמרות פניותי פשוט אין עם מי לדבר !!! כל פעם מבטיחים שיחזרו ואף אחד לא חוזר !
עוגמת נפש סוג הנזק :
קצת יחס ללקוח מדובר בכ. אשראי לא שלי אשר הנ"ל תופסים בו מסגרת אשראי של 3000 ש"ח כבר מעל שבוע פתרון נדרש :

יורופ אסיסטנס שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה