תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ארקיע שם בית העסק:
שדה דב כתובת:
שרות גרוע בזמן טיסה נושא התלונה:
משה יפה ודב שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏01 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אבקש להביא בפניכם עוגמת הנפש שניגרמה לי ולאשתי בטיסה מיום01/08/07 מ-rieka rjk ל-תל אביב iz 286 בשעה 11:20 .מספר הכרטיס:990595120
בעת חלוקת המזון במטוס"נשכחנו"אני ורעייתי ולא קיבלנו מזון.בחלוף כרבע שעה מהחלוקה פניתי לאחת הדילות וציינתי בפניה שלא קיבלנו מזון.תשובתה"אני אראה לה...",כנראה התכוונה לאחת הדיילות שאמורות היו להגיש בקטע זה)בחלוף עוד כרבע שעה ומאחר וראיתי שהדיילות עוברות ושבות ללא כל התייחסות,פניתי שוב לאותה דיילת שענתה:"מה עדיין היא לא הביאה".ואכן סוף סוף לאחר למעלה משעת טיסה הגיעה דיילת עם סנדוויצי'ם! אבל לא לנו אלא לדייל שישב בסמיכות אלינו כמצטרף לטיסה.בשלב זה ביקשתי לדבר עם האחראית לטיסה.מיותר לציין שהחל מרגע זה הפכנו אני ואשתי "לאויבי המטוס",וכמובן האחראית לא הגיעה.כעבור מספר דקות הגיעה אלינו עגלת השתייה וכשפנתה אלי הדיילת,בשאלה:מה תשתו?עניתי לה שאני עדיין ממתין לאחראית הטיסה,הדיילת עשתה תנועת ביטול בכף ידה(באופן בוטה ומעליב)ואמרה לדייל"תיתן להם אתה"הדייל אכן פנה אלי וביקש לדעת את הבעייה,סיפרתי לו וביקשתי לדבר עם אחראית הטיסה.בעיקר לנוכח תנועת היד המעליבה ואופן התייחסותה של הדיילת.סוף סוף לאחר שעה וארבעים דקות אכן הגיעה אחראית הטיסה.סיפרתי לאחראית את אשר ארע ובדגש על תועת היד וההתייחסות של הדיילת.האחראית "טרחה" להסביר לי עד כמה הדיילת מוכרת כדיילת טובה וחביבה וכולה פליאה.בשלב זה ביקשתי להפסיק את השיחה וסירבתי לקבל מזון ושתייה.האחראית הבטיחה לי שבכל מקרה הדיילת תתנצל בפנינו הגם והיא משוכנעת שכוונתה לא הייתה רעה.כעבור מספר דקות חלפה לידינו הדיילת ובהפגנתיות ובקול רם אמרה:"מותר לי לשתות כוס מים לפני שאני מתנצלת "והמשיכה בדרכה.למותר לציין שעד סוף הטיסה אף אחד לא טרח להתנצל .כמובן שבטיסה זו לא אכלנו ולא שתינו,לידיעתכם יצאנו מהמלון בשעה 8 בבוקר ונחתנו בנתב"ג בשעה 16 אך כל זה מתגמד לנוכח התחושה הגרועה שקיבלנו בטיסה זו.אנחנו בארקיע לא טסים יותר.
אני בשנות ה-50 לחיי,אני מקווה שלפחות לדבר אחד תאמינו לי מכל המלל שניכתב פה,זה מכתב התלונה הראשון שאני כותב בחיי!!
אני מקווה שלפחות למכתב זה אקבל תגובה ראויה.














































































































עלבון סוג הנזק :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה