|
|
|
|
|
|
|
|
מוצרי חשמל וצילום |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
קריסטל |
שם בית העסק: |
חיפה ומרכז |
סניף בית העסק: |
עיכוב באספקת חלק חילוף למקרר אמנה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 01 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום,
ברשותי מקרר אמנה שנרכש לפני יותר משנה.
מדף במקרר נשבר ופניתי אל מוקד השרות בכדי לרכוש מדף זה לפני מספר חודשים. מרכז השרות הוא של חברת קריסטל ,ובו נמסר לי כי החלק חסר ואמור להגיע רק בעוד חודש וחצי.
יצרתי עמם קשר לאחר פרק זמן זה ושוב נמסר לי שחסר החלק ויגיע רק בעוד חודש וחצי נוספים.
שוב יצרתי קשר ובפעם השלישי וקבלתי את אותה תשובה . כאשר בקשתי לדבר עם משהו בכיר יותר סרבו להעביר אותי בטענה שהוא לא יוכל לחדש לי.
לאחר שהתעקשתי שלפחות ימסרו לי את שמו הסכימו רק להגיד שיחזרו אלי מאוחר יותר. כצפוי הם לא חזרו אלי.
מיותר לציין שהמתנתי כמעט שעה למענה בשרות.
הטלפון של שרות קריסטל הוא 098929222
ניסיתי לשלוח להם פקס אך גם בפקס אין מענה ונראה כאילו הוא תפוס כל הזמן.
כשדברתי עם השרות ואמרתי שזמן ההמתנה לא נשמע הגיוני הם טענו שאינם מחוייבים לזמן מסויים. האם זה נכון? האם לא קיים חוק שמחייב אותם להחזיק מלאי?
תודה.
|
בזבוז זמן ואי נוחות באחסון |
סוג הנזק : |
אספקת החלק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
קריסטל שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|