|
|
|
|
|
|
|
|
ממשלה ומוסדות ציבור |
מגזר: |
אזור השרון |
איזור: |
רשות הדואר |
שם בית העסק: |
הסניף הראשי בחדרה |
כתובת: |
אי עמידה בלוחות זמנים של דואר השליחים |
נושא התלונה: |
יום חמישי 19 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה - 19/7 ביקשתי לשלוח חב' דואר מחדרה לי-ם דרך שרות דואר השליחים.
לפני שביצעתי את המשלוח , וודאתי כמה פעמים כי עוד באותו היום תגיע החבילה לידי הנמען . נושא ההגעה באותו היום היה מאוד חשוב לי כי ידעתי שהנמען טס בלילה בחזרה לאוסטרליה . כמובן שאת החבילה העברתי לדואר בזמן - לפני השעה 10:00 יש בידי את הספח להוכחה . החבילה לא הגיעה ליעד באותו היום אלא רק למחרת .העניין שיבש לי עסקה רצינית . כמובן שניסיתי לפנות בנושא לרשות הדואר - בטלפון של פניות הציבור אף פעם לא עונים , אז כתבתי להם דרך האתר שלהם .
התלונה שלי שם היתה תלונה מספר 44095B . יומיים אחר כך התקשרו אלי וביקשו שאפקסס להם את הספח וכך עשיתי , הפקידה גם אישרה שהיא אכן קיבלה אותו.
מאז אני מחכה לתגובה מהם ואין קול ואין עונה . כתבתי להם שוב באתר ו- שום התייחסות !!
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
רשות הדואר שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|