תלונות סטימצקי

תלונות ספרים

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
סטימצקי שם בית העסק:
התנהלות לא תקינה ומנוגדת לחוק הגנת הצרכן , שירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חנות סטימצקי בקניון איילון בר"ג סירבה (בתחילה) להחליף ספר (שלטענתה הוא ספר לימוד) בטענה כי בהתאם למדיניות הרשת אין החלפה ו/או החזרה של ספרי לימוד . יש לציין כי מידע זה בדבר מדיניות החזרת מוצרים אינו מצוין על גבי חשבונית הקניה (בניגוד לנהוג בחברות רבות וגדולות במשק), מה גם שבנוסף לכך , אין ולו איזכור אחד בדבר התניות ו/או סייגים כלשהם על גבי השלט התלוי בחנות שכותרתו "מדיניות החזרת מוצרים" .

נציגי החנות (מר קליל וגב' שני ) ומנהלת החנות (הגב' שרה )סירבו באופן תקיף להחליף את המוצר וגם בתחילה סירבו ליצור קשר עם אחראית שירות הלקוחות וזאת למרות שהמדיניות הרשמית המפורסמת בחנות על גבי השלט , אין בה כל הגבלה לגבי ספרי לימוד .

לבסוף , לאחר המתנה של כשעה בערך ולאחר נסיונות שכנוע והסבר ניאותו להחליף את הספר אך אחראית שירות לקוחות , בשם יעל , זלזלה בלקוח (ואף טרקה את הטלפון בפנים ) ולא עניין אותה הטרחה , הטרדה , עוגמת הנפש וההפסד הכספי שנגרם עקב שהות של בערך שעה בחנות.

יש לציין כי החנות עברה באופן מופגן על "תקנות הגנת הצרכן" המחייבים לפרסם את מדיניות החלפת המוצרים ולפעול על פיהם ללא כחל וסרק . החנות כאמור פעלה בניגוד לנאמר בשלט , וגרמה ללקוח טרדה וטרחה רבה בעצם זה שגרמה לו להשאר שעה בחנות עד שלבסוף , לאחר שהלקוח הצהיר כי אם הספר לא יוחלף תוגש נגד החברה תביעה , החברה ניאותה להחליף את הספר אך בד בבד התעלמה לחלוטין מעוגמת הנפש הרבה של הלקוח שנבעו באופן ישיר מרשלנותה החמורה של החנות ומנהליה .

לאחר מאמצים רבים דובר עם סמנכ"ל השיווק בחברה , רועי פרייבך , אך גם אותו לא עניינה העבודה שהלקוח היה "כלוא" בחנות במשך שעה , ולא עניינה אותו שהסיבה "לכליאתו" של הלקוח נגרמה כי רשת סטימצקי הפרה ברגל גסה את תקנות הגנת הצרכן .

הסמנכ"ל דחה את בקשתי לדבר עם מנכלי"ת הרשת בנימוק סתמי "אני לא מוכן להעביר אותך אליה" . הטיפול של החברה הוא לא ענייני , וראוי שהחברה תשמור על החוק במדינת ישראל ללא כחל וסרק ומבלי צורך להטריד ולהטריח את הלקוח .



עוגמת נפש סוג הנזק :

סטימצקי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה