תלונות 22design

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
22design שם בית העסק:
פאוור סנטר,2000 קומה ב' כתובת:
נצרת עילית סניף בית העסק:
ספת עור תעשייתי שניקנתה בערך ליפני שנתיים וניקרעה נושא התלונה:
גירז'מן סבטלנה שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום שמי גירז'מן סבטלנה
בתאריך ה-30.7.05 רכשתי מהחנות 22 דיזיין סניף נצרת עילית ספת עור תעשייתי במחיר של תשעת אלפים ש"ח.לא רק שהספה הגיע אחרי 7 חודשים בפברואר 2006 אלא גם שאחרי חצי שנה של הקבלה של הספה הבחנו שהעור החל להיתקלף (להיתגרד מהספה) וגם ליפני מיספר חודשים הבחנו שהוא גם מתחיל להיקרע. אנחנו קנינו בכוונה מ-22 דיזיין מכיוון שבכל המקומות מפורסם על האיכות הגבוהה של המוצרים שלהם.ובמציאות נוכחנו לדעת שזה לא כך. הספה יצאה באיכות הכי נמוכה ובמחיר שלא שווה אותה.רהיטים כאלה לא קונים לא לשנה ולא לשנתיים אלא תקופה ארוכה שאמורים להנות מהמוצר. מיספר פעמים פניתי לסניף של 22 דיזיין בנצרת עילית וקיבלתי את התשובה ש:הם לא אחראים על העור אבל אנחנו חושבים שאם מוכרים את הרהיטים בכאלה מחירים אז הם גם אחראים עליה.

בתודה מראש גירז'מן סבטלנה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לכן אני מאוד מבקשת לעזור לי להחליף את הסלון או לקבל איזשהו פיצוי על עוגמת הנפש. פתרון נדרש :

22design שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה