תלונות שיריונית חוסם

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
שיריונית חוסם שם בית העסק:
אי עמידה בהסכם רכישה והתקנת דלתות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בתאריך 11 במרץ 2007 יצרנו קשר עם חברת שריונית חוסם על מנת להתקין בביתנו דלתות פנים ודלת כניסה, נשלח אלינו נציג, הראה כרטיס ביקור שהוא מנהל סניף עפולה והעמקים, סגרנו עיסקה ובה הזמנו 4 דלתות פנים ודלת כניסה של כנף וחצי.
בהזמנה סיכמנו וחתמנו על מקדמה של 3000 ש"ח ויתרת התשלום תשולם ביום ההתקנה.
עברו הימים ולאחר טלפונים שלנו הגיעו להתקין את הדלתות, כאמור אחרי מס' הימים שמוסכמים בהזמנה, קיבלנו משקופים אשר לא הזמנו כלל וכן הדלתות היו פגומות , העבודה נעשתה בצורה גרועה ולקויה , לא הסתיימו העבודות כלל, לאחר דין ודברים עם החברה , סניף נצרת הבנו שהמנהל התחלף, ואותו נציג שבא אלינו משריונית חוסם אינו מנהלל כלל, המנהל החדש מר ג'ריס עוויס בא בדין ודברים עמנו , והשיחה הגיעה לפסים מכוערים שבהחלטתנו לא הגענו להגשת תלונה במשטרה.
שלחנו פקס אל חברת שריונית חוסם אל מנכל החברה
לא נענינו, התקשרנו מספר פעמים, בחורה משירות לקוחות טיפלה בנושא כאשר היא מודעת לדבריו של מנהל הסניף וכמו כן יודעת את חומרתם של דבריו, אולם היא העדיפה לטאטא אותנו מתחת לשטיח.
ניסינו להתקשר במשך תקופה ארוכה אל המנכל ועד שיום אחד נענינו על ידי בחורה בשם יעל, היא טענה שלקוחות לא מדברים עם המנכל, ושנמתין היא מבררת עם שירות הלקוחות, התשובה שהיא ענתה לנו היא שיש לנו בעיות כספיות זאת אומרת לי ולבעלי ולכן הם לא מוכנים להתקין אצלנו את הדלתות, וניתקה את הטלפון בפנים.
עלינו לציין כי שריונית חוסם לא עומדת בהסכם עמנו, אנחנו רצינו לסגור את כל הנושא בצורה הכי יפה והבלגנו על איומיו של מנהל הסניף , שבמידה ורצינו היינו מגישים תלונה .
עלי לציין כי דלת הכניסה כלל לא הותקנה, דלתות הפנים לקויות , המשקופים אינם כפי שהזמנו, כבר עברו חמישה חודשים מאז, ושריונית חוסם מתנערת מאיתנו.
על חברה שמכבדת את עצמה לעמוד בהסכמיה עם הלקוחות גם במידה ומנהל סניף מתחלף.
יתרה מזאת ביקשנו ביטול עיסקה, וגם לזאת הם לא התיחסו.
אנו מבקשים את התערבותכם, ואת יעוצכם, עוד טרם שניפנה לערכאות משפטיות.
הפסדנו ימי עבודה על מנת להיות בבית ולהמתין להתקנה שאיחרה לבוא.
העבודה נראית מכוערת וישנם רווחים בין המשקופים לקירות אשר גורמים לחוסר פרטיות. מדובר בחדרי שינה.
וכן דלת הכניסה אותנו ביקשנו להחליף עדיין רעועה ומסוכנת וניתנת לפריצה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפת הדלתות והמשקופים , וכן התקנת דלת הכניסה על כל העבודות הנדרשות מכך, וכן פיצוי כספי על אי עמידה בהסכם של החברה עמנו. פתרון נדרש :

שיריונית חוסם שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה