תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
אי קיום הבטחה ואי מתן תשובות ואי מתן אפשרות לניתוק נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
כרגע אני מחובר ל hot 7 ימים מרגע שהמקין עזב היו לי בעיות תקשורת הן בטלויזיה הן בטלפון והן באינטרנט כאשר היתקשרתי למוקד בערב נאמר כי יגיע טכנאי רק ביום ראשון ולכן נאלצתי לסבול שישי ושבת עם חוסר אונים.
כמו כן בטרם בוצעה העיסקה ביקשתי שיפקססו לי את את פירוט התחנות שבחבילות צפייה שאני מעוניין לתדהמתי ערוץ מסויים לא היתה באפשרותי לצפות בו.
כאשר ביקשתי שקישרי לקוחות יפנו אליי הם פנו אליי רק ביום שני כאשר הצגתי את הטענות הנ"ל ובנוסף לכך טענתי כי סוכנת המכירות העדיפה להשמיט או לא הבהירה כראוי את סך חבילת הצפייה הטלפון והאינטרנט .
הדבר הראשון שניסה הנציג לברר היה בנושא אותו ערוץ שאכן הופיע ברישום הפקס שקיבלתי ולא היה באפשרותי לצפות שזוהי חבילה ישנה ואתו ערוץ אינו כלול בה וביקש שנפקסס אליו חזרה את אותו רישום.
הדבר השני היה בעיות התיקשורת והצפייה הטכנאי שהגיע ביום ראשון על מנת לטפל בבעיה טען שהמתקין הראשון לא התקין מגבר ולכן נוצרה הבעיה כאשר אמרנו זאת לנציג הוא הופתע מאוד שכך קרה הדבר כי מחובתו של המתקין להתקין מגבר בדירה שיש בה 3 ממירים קו טלפון ואינטרנט
הנציג אמר שיבדוק את הנושא ויחזור אלינו למחרת לאחר שיבצע בירור פנימי
טענו ואמרנו שאם תשובותיו לא יספקו אנו ניהייה מעוניינים להיתנתק ואנו לא מעוניינים לקבל תשובות לאחר 14 ימים שלאחרם הניתוק יהייה מחייב אותנו .
הנציג אכן היתקשר למחרת וטען שהוא בודק את הנושא ונקבל תשובה למחרת דהיינו יום רביעי .
כמובן שביום רביעי לא חזר אלינו נציג שלחנו פקס לאותו נציג וביקשנו שיצור קשר בהקדם וכמובן שלא נענו היום יום חמישי שלחנו פקס בשנית וכמובן שלא נענו.
ניסנו להיתקשר אך אין באפשרותנו להגיע לנציג כל שהו שיכול לתת מענה האופציה היחידה היתה להשאיר הודעה ויחזרו אלינו לאחר 3 ימי עבודה.
ישנם ברשותי כמו כן הקלטות של השיחות שבוצעו עם כל נציגי החברה מלבד סוכנת המכירות. ההקלטות בוצעו בידעתם של כל הנוגעים בדבר!
כמו כן כאשר פניתי לקבל נציג או מ"ס פקס על מנת לבטל את העיסקה נאמר לי ע"י הנציגים כי פקס כזה והפנייה תעבור למחלקת ניתוקים.
אני מאוכזב חש מרומה ופגוע מאופן האי התייחסות מצידה של החברה ומניסיונם הכפוי לאלץ אותי לקבל את החוזה מבלי לבטלו בתוך 14 יום עלמנת שאהייה מחובר אלהים למשך שנתיים.
מקווה שכאן תוכלו לסייע בידי.
בתודה מראש
שוקי

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה