תלונות 4H

תלונות עוד בצילום

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור תל אביב איזור:
4H שם בית העסק:
4H חברה לא אמינה נושא התלונה:
בן שלום בני שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חווית קניה מאד לא נעימה ויקרה!
סיפור ארוך אבל חשוב שתקראו עד הסוף!
החלטתי לקנות מצלמה דיגיטאלית קנון A710 זאת לאחר שקראתי חוות דעת טובות על המצלמה בזאפ ובאתרים נוספים.
מצא חן בעיניי שניתן לקבל מצלמה מחודשת עם 4 שנים אחריות זולה מחדשה אמנם רק ב100 ש"ח עם שנה אחריות ובכך לקבל לכאורה שקט נפשי ל4 שנים. הזמנתי את המצלמה ישירות טלפונית בקמרה H4 לאחר שהבהירו לי שזו מצלמה במצב תקין ונראית כחדשה לחלוטין.המשלוח "קנגורו" הגיע בזמן למרות שתיאמו איתי יום קודם ולא הגיעו התקשרו להתנצל.לאחר שפתחתי את האריזה גיליתי מצלמה עם שריטות ושפשופים קשים,זו בוודאות לא מצלמה שנקנתה והוחזרה בתקופה סבירה.כמוכן המצלמה הגיעה ללא כרטיס 16M כפי שרשום באתר.
העליתי את טענותיי בפני נציגת שירות(שירן) היא ביקשה שאני יחזיר אותה בחנות באלנבי לגבי הכרטיס היא טענה שאני טועה שלא מגיע כרטיס עם מצלמה מחודשת אבל הוכחתי לה באתר שהיא טועה ואמרה שתשלח לי כרטיס ויש להם טעות והם יתקנו (עד היום זה מופיע). החזרתי את המצלמה (עסק יקר -הפסד שעות עבודה ותשלום עבור חנייה באזור).לאחר שהמצלמה הגיעה לירושלים התקשרה אלי וסוכם שתשלח מצלמה ללא שריטות. היא אמרה שהיא לא יכולה להבטיח כי היא לא אחראית על המשלוח.התעקשתי שתציין זאת בהזמנה למחסן וכך היה.
בסופו של דבר קיבלתי מצלמה נוספת ללא שריטות כלל.ואפילו התקשרתי להגיד תודה.
לאחר שהתחלתי לצלם מס' תמונות המצלמה פתאום מודיעה על תקלה error card וכל התמונות שצולמו לא ניתן לקרוא אותם. התקלה חזרה על עצמה אקראית וגם המצלמה החלה להיכבות מאליה.לקחתי כרטיס זיכרון פעיל מחבר ובדקתי והתופעה חוזרת לאחר זמן. התקשרתי לשירות שוב פעם למסור את המצלמה באלנבי הצגתי למוכר את התקלה ולטענתו הכרטיס זיכרון שלי לא תקין והוא סרב לקחת אותה לאחר שלא הצלחתי לשחזר את התקלה בחנות. שוב התקלה חזרה שוב אלנבי הפעם גם המוכר הבין שיש תקלה במצלמה לאחר שהתופעה הופיעה עם כרטיסים שלו.
אמרתי למוכר שאני לא מעוניין יותר במצלמה מחודשת רק חדשה. המצלמה חזרה לירושלים לאחר מס' ימים התקשרתי מידי יום לוודא אם המצלמה הגיעה והתשובה הייתה שלילית.הסברתי שאני לא מעוניין במצלמה מחודשת.ורק ב A710 חדשה.הם ענו שלא ניתן כי אני קניתי מחודשת ואם אני רוצה אני צריך להוסיף כסף הם אמרו שהם מוכנים לשלוח לי מחודשת נוספת עם פיצוי קורא כרטיסים.כל זאת למרות כל הטרטורים שעברתי ובכל מקרה אין להם כרגע במלאי אמרתי שאני מוכן לחכות אבל הם העדיפו לבטל את העסקה. העסקה בוטלה וקיבלתי החזר כספי. המחיר של הA710 עלה ובכדי לקנות חדשה אני צריך להוסיף 300 ש"ח ולא 100 ש"ח אם הייתי מחליט לקנות חדשה כבר בהתחלה.
אני את הלקח למדתי ואתם?!
שלחתי את ההמלצה השלילית שלי על H4 לזאפ אך משום מה הם לא מפרסמים למרות ששלחתי להם חשבונית קניה?! האם יש להם אינטרסים לא לפרסם?
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפרסם שכולם ידעו ויחשבו פעמיים לפני קנייה ב H4 פתרון נדרש :

4H שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה