תלונות 013 ברק

תלונות אינטרנט

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינטרנט מגזר:
אזור השפלה איזור:
013 ברק שם בית העסק:
אי התאמה עם התשתית(HOT) הצעות שידרוג/המשך חבילה יקרים ללקוח ותיק! נושא התלונה:
דמתי עידן שם/כינוי:
‏יום שישי ‏10 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
היום יום שישי ה-10/8/07 התקשרתי לברק ספקית האינטרנט שלי כדי להמשיך את החוזה שיש לי איתם או למצוא הצעה אחרת...

החוזה שהיה לי: הייתי משלם על 3M סכום של 119 שח משולב עם HOT.
אחרי שדיברתי עם נציג של ברק הוא אמר לי שאפשר אותה עסקה אבל תשלם 130 שח ותצטרך לדבר עם HOT התשתית שלך ולבקש שיחה משולבת כדי שנוכל לאשר תעסקה.
התקשרתי להוט הסברתי להם את העסקה שברק הציעו לי והם אמרו לי שלא, אי אפשר לעשות תעסקה הזאת בכדי לעשות "בונדל"(ספק+תשתית) אני חייב לשדרג את האינטרנט שלי.
חזרתי לברק שוב הסברתי לנציג מה שאמרו לי הוא אמר שמבחינתו הוט אישר לחדש עסקאות בונדל רגיל בסכום שהיה לי 119 שח! ביקשתי ממנו לעשות שיחה משולבת עם הוט כדי שנוכל לסגור את זה ביחד, הנציג אמר לי שכרגע אין באפשרותו לעשות זאת ולבקש דרכם(HOT)
שוב... התקשרתי להוט ענתה לי נציגה אמרתי לה מה שברק אמרו לי והיא אמרה שהיא לא יודעת מה אמרו אבל אי אפשר לעשות דבר כזה.. אמרתי לה שככה לא מתנהגים ללקוח ותיק וחייל ואין לי הכנסה גדולה רק משכורת צבאית היא אמרה שאין מה לעשות ושוב לדבר עם ברק!!!
שוב התקשרתי לברק דיברתי עם הנציג אמרתי לו נמאס לי מכל השגעונות האלו שאתם עושים לי ושיסביר לי מה לעשות... הסביר שאין באפשרותו לעשות שוב - כלום ודרך הוט לסדר את זה.
התקשרתי להוט ענתה לי נציגה הסברתי לה את כל מה שעברתי ותנצעה היא אמרה לי משולב במחיר הזה זה לא אפשרי אבל אתה יכול לעשות מפוצל אמרתי לה אוקיי נשמע תהצעות שלכם...
היא אמרה:
3M - 80 שח
2M - 79 שח
1.5M - 55 שח ללא התחייבות
אמרתי לה אוקיי נלך על ה-1.5 רק בבקשה ממך אנא עשי שיחה משולבת היא הסכימה. ענתה נציגה מברק שלא ידעה מזה בונדל אני שומע את 2 הצדדים מדברים והנציגה של הוט מסבירה לברק מזה בונדל משך 3-5 דק אחרי שהוסבר לה... היא הציעה לי :
1.5M - 49 שח התחייבות לשנה!
מכוון שלא היה לי כבר כח להתווכח ומכל הבלאגאן הזה אישרתי תעסקה.

לסיכום:
איך אני יגיד.. אני לקוח ותיק היחס צריך להיות שונה לא יכול להיות שאני משלם 119 שח על חבילה של 3M ומציעים לי שדרוג של 154 שח! ובלי אופציות בונדל אחרות אפילו בהיותי לקוח ותיק וחייל.
יתר מזאת בברק אין תיאום בכלל!!! עם הוט דבר שגורם לבזבוז זמן רציני מבחינתי וגורם לי לבזבוז שיחות בפלא...
עוד משו בהתחלה נותנים הצעות ללקוחות חדשים הצעות מוזלות אבל אחרי שנגמרת ההתחייבות לשנה פתאום מפציצים במחירים! בלי שום התחשבות או ניסיון לעזרה בנושא וחבל! כל פעם לקוח מתעצבן ועובר חברה.
בזמנו עשו לי את אותו תרגיל בנטויזן אחרי חוזה הייתי צריך לשלם משו כמו 160 שח ועברתי לברק שם שילמתי 90 שח או פחות לא זוכר בגלל היותי לקוח חדש...
האם זה הפתרון? כל פעם לעבור חברה תגידו אתם

בתודה רבה עידן, לקוח ברק
וכספי סוג הנזק :

013 ברק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה