תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור השרון איזור:
מעריב שם בית העסק:
אי קבלת עיתון נושא התלונה:
רומי מיכאל שם/כינוי:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני מנוי על עיתון מעריב מזה זמן רב, ולא בפעם הראשונה, היו גם סיבובים קודמים.
בכל מהלך תקופת המנוי שלי העיתון הגיע לפתח בייתי בצורה סדורה וללא בעיות,
אני גר בבית קרקע (פרטי) ברחוב קטן ללא מוצא בעיר הרצליה.
מהכביש לשער הבית יש כמטר וחצי ו3 מדרגות יורדות לכיוון הבית, בתחילה היו מניחים לי את העיתון בתחתית המדרגות ובשלב מאוחר יותר על הוישר של מכוניתי, למה אני טורח לציין זאת הסברים בהמשך.
בחודש האחרון התחילו הצרות.
יום שישי אחד העיתון לא הגיע הבלגתי קורה.
אחרי כשבועיים בערך ביום א' מסויים שוב לא הגיע העיתון, התקשרתי למחלקת המנויים ונאמר לי שיטופל, ואכן טופל.
מיום א האחרון הפסיק העיתון להגיע!!!
באותו היום התקשרתי למחלקת המנויים נאמר לי שכלב הסתובב ברחוב והפחיד את המחלקת והעיתון הגיע בהמשך, העיתון לא הגיע אבל החלטתי לקבל את ההסבר כי אכן הכלב של השכנים שלי ממול לעיתים מסתובב חופשי.
ביום ב שוב לא הגיע העיתון אחה"צ התקשרתי שוב ענתה לי נציגת שירות אדיבה ואמרה לי שהענין יטופל בהקדם על אחריותה.
למחרת ביום ג שוב לא הגיע העיתון ושוב אחה"צ התקשרתי למח' מנויים שוב ענתה לי בחורה אדיבה ולא הבינה איך יכול לקרות כדבר הזה והבטיחה לי שלמחרת יתקשר אלי החראי האזורי וינסה למצוא פתרון והבטחה חד משמעית שלמחרת יהיה עיתון.
יום ד כרגיל אין עיתון (4 ימים רצופים!!!) כמובן שלא התקשר אליי אף אחד (כנראה בעייתי לא מטרידה אף אחד) אחה"צ טלפון כרגיל והפעם הבעתי את רצוני לבטל את המנוי, הבחורה מעבר לקו ניסתה לשכנע אותי להישאר מנוי וניסתה להציע לי חלופות לקבלת העיתון ת.ד. מקום אחר סירבתי והיא הבטיחה שלמחרת הבעיה תטופל.
יום ה' אין עיתון בחזרתי הביתה התקשרתי למח' המנויים שוב הפעם ענה לי בחור (אותו אחד ש"טיפל" ביום ראשון והסביר לי שלא יכול להיות וכנראה גונבים לי את העיתון, הסברתי לו שכבר מעל לשנה לא היו בעיות הרחוב אותו רחוב השכנים אותם שכנים ובימים כתיקונם אף הניחו לי את העיתון על השמשה הקדמית של המכונית ואם משם לא גנבו אז מפתח ביתי בטח לא גונבים.
שוב ביקשתי לבטל את המנוי ע"מ שלא אהיה לטירדה מיותרת למפיץ העיתון בלי תחושות רעות ובהסכמה הדדית.
הפעם גם הייתי כבר מיואש לגמרי והכי הרגיז אותי שהוא אפילו לא ציין שיזכו אותי על העיתון אלא נתן לי את התחושה שאולי אני אשם בכך שגונבים לי את העיתון.
הוא הבטיח לי שלמחרת אקבל את העיתון בתוספת המגזין "סופשבוע" כאשר האחראי האזורי יפקח על הענין אישי.,מיואש ניתקתי.
יום ו' (6 ימים העיתון לא מגיע!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) שוב ניחשתם נכון אין עיתון!!! הפעם התקשרתי כבר ב10 בבוקר וביקשתי שיבטלו לי את המנוי ללא דיחוי ולא מעונין לשמוע יותר הסברים והתנצלויות, הבחורה היתה אדיבה אף הבינה אותי ואמרה שתוך 48 יחזור אלי נציג בנוגע לביטוי המנוי.
כעבור פחות משעה התקשרה איזו אחראית שהיתה אדיבה ונחמדה לא "האמינה" למשמע אוזניה על תלאותיי במשך השבוע והזלזול שגילתה מח' המנויים בבעייתי הבטיחה לי שאקבל שבוח חינם את העיתון ואזוכה על השבוע האחרון, האמת שהפעם נתתי לזוגתי לטפל בענין כי היא מבינה בנושא שירות לקוחות (עובדת בזה באחת מחברות הסלולאר) והיא הסכימה להמתין ליום ראשון הקרוב ואם העיתון לא יגיע פשוט נבטל את הוראת הקבע והביטול יהיה חד צדדי.
ואני שואל האם כך נוהגים בלקוח ותיק ששומר אמונים לעיתון? כל יומיים אני מקבל טלפונים מידיעות והצעות מפתות לעבור אליהם (איך הם בכלל יודעים שאני מנוי על מעריב) גם יותר זול וגם מתנות וכו'.
אני מודה שאני לא מאלה שכל 3 חודשים עוברים מחברה לחברה ע"מ לזכות בהטבות (פראייר בפי חבריי) לא בעיתון לא במנוי לכבלים או יס וכן הלאה.
האם זה הטיפול שמגיע לי?
כל מה שמופיע ברשימה סוג הנזק :
לפתור את הבעייה,ע"י ביטול המנוי או אספקה סדירה כשהיה ופיצוי על עוגמת הנפש ובזבוז זמן ושעות שיחה בטלפון. פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה