תלונות ארקיע

תלונות חברות תעופה

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
ארקיע שם בית העסק:
נמל התעופה אילת כתובת:
אי עמידה בלוחות זמנים, הוצאות נוספות ועוגמת נפש נושא התלונה:
‏שבת ‏05 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בני הזמין טיסה מאילת לבן גוריון בתאריך 5/5/2007. הטיסה היתה אמורה לנחות בבן גוריון ב 22:45 דבר שהיה מאפשר לו לתפוש את הרכבת האחרונה לבינימינה משם לקחת את האוטו שלו ולחזור הביתה. העובדה שהטיסה הגיעה לבן גוריון באיחור של כמעט שעה, הרכבת כבר יצאה, דבר שאילץ אותו לקחת מונית ספיישל בעלות של 280 ש"ח. מאז אני בהתכתבות עם הילה משרות לקוחות. במכתב האחרון שלה מתאריך 24 ליולי הם טוענים שהטיסה המריאה באיחור בגלל בעיות בטחון.
אין לי שום אפשרות לבדוק את אמיתות הדברים הללו,( תחושה שלי: הכי נוח להפיל על הבטחון את כל המחדלים שלנו) מה עוד שבני שמע את הבודקים אומרים שכל מוצאי שבת יש בלאגן ואכן לטענתו היו המון אנשים, מעט בודקים ועל פניו היה נראה שהדברים יצאו משליטה וסדר.
אשמח להעביר לכם את כל ההתכתבות שלי עם הילה באם אדרש.




בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
לקיחת אחריות ופיצוי בגובה החזר המונית (280 ש"ח) פתרון נדרש :

ארקיע שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה