תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
מחסני חשמל שם בית העסק:
דרך חברון 21 ב"ש כתובת:
בעיות במקרר נושא התלונה:
מאיר דניאל שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏08 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
א.ג.נ
שלום
כשבוע ליפני פסח רכשתי מקרר ממחני חשמל "סוליגן" SLNT585 חיפשתי מקרר טוב "ויבש" שלא עושה קרח. המנהל הציע לי את המקרר הנ"ל שילמתי את כל הכסף במזומן ולאחר ששלימתי אמרו לי שאין אותו במלאי אלא יש אחד אחרון מתצוגה וכנראה מכאן התחילו הבעיות:
היות ולא היתה לי ברירה כי הייתי ליפני פסח לקחתי אותו.המקרר הגיע מהר מאוד הבייתה.
אומנם היתגלה כמקרר פשוט לא תקין :
1 עושה קרח
2 מוזיל מים
3 מקלקל ירקות ופירות בגלל המים שנוזלים על המגירה
4 והדלת ניתחת בכוח רב
עברו חמש חודשים של טלפונים ובעיות עד שהיגיעו מים עד נפש ולכן אני מיתלוננת בפניכם
היתקשרתי למחסני חשמל ב"ש והם אמרו לי שהנושא לא שייך אליהן למרןת שהם מכרו בקשר לשירות ורק היבואן מטפל בנושא (קופאר שוק)
קופאר שוק היתחצפו ודיברו לא יפה למרות שדרשתי רק שירות שמגיע לי ולבסוף שלחו טכנאי בפעם הראשונה הוא אמר שהבעיה בכיוונים של המקרר "הכפתורים".
אומנם הוא עבד על הנמוך ביותר ועשה קרח מס 1. מה שמוכיח שהוא לא טוב
לכן היתקשרתי שוב ליבואן וביקשתי טכנאי הוא הגיע בפעם השניה לאחר חודש ואמר שצריך טרמוסטט,אמרתי לו שזה מקרר חדש ואני לא מעוניינת.הוא אמר שבלאו הכי אין לו והוא יגיד לחברה.
ראיתי שעובר שבוע שבועיים ואף אחד לא מביא היתקשרתי שוב שאלתי מה קורה עם התרמוסטט ניתקו לי היתקשרתי שוב ואמרו שלא שולחים הטכנאי מיתברר אמר להם שהכול בסדר ולא מזמינם המקרר תקין ולא שולחים טכנאי.
לאחר היתערבות של מחסני חשמל הגיע טכנאי בפעם השלישית ואמר שוב שהתרמוסטט לא תקין הוא אפילו כתב לי את זה על דף (כך יעצו במחסני חשמל)והפעם דיווח ליבואן.. שהתרמוסטט לא טוב
לאחר שיחה שלי עם היבואן אמרו לי בקשר למגירה שהיה צריך לשלם אומנם המנ"כל אמר שזה חינם אבל עד היום כחודש וחצי לאחר השיחה לא בא אף אחד.עד היום אני מחכה לתרמוסטט שיפתור את הבעיות של המקרר אומנם לא מיתייחסים אליי. כל הזמן אומריםלי שבוע הבא וכך כבר חודשיים.

היבואן
קופר שולץ
039616615


עלבון סוג הנזק :
להחליף מקרר פתרון נדרש :

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה