תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
קראון פלאזה שם בית העסק:
גבעת רם כתובת:
זלזול וחוסר אחריות כלפי האורחים במלון מצד המנהלים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הלכתי אני ומשפחתי בשעה 10 בבוקר בכדי לאכול ארוחת בוקר ניגשה אלי מלצרית נחמדה והזמנתי ממנה 2 ארוחות בוקר + 3 כריכים סלמון מעושן וצינתי לה שאני רוצה את הסלט שלי מתובל וענתה לי בחיוב אחרי שהגישה לי התברר שהסלט אינו מתובל שאלתי למה ואז ניגש אלי בחור צעיר והוא מנהל הלובי ואומר לי שאנו במלון לא מתבלים סלטים ואם ברצונך לעשות זאת יש לך חצי לימון ומלח ופלפל בשולחן נורא נעלבתי מהתשובה ואז ביקשתי לדבר עם מנהל משקאות ומזון של המלון הסברתי את הטענות שלי ואז התחיל לשכנע אותי שהם לא מתבלים סלטים וזה מה יש ניגשתי לקבלה ובקשתי את שם המנהל של המלון והלכתי לדרכי אני ומשפחתי מושפלים מהיחס העלוב . אני ברצוני לציין שהייתי מנהל משקאות ומזון במלון שרתון פלאזה י-ם במשך 16 שנים וכיום אני בעל מסעדת אבו -גוש הידועה בשרותה האדיב ויש לציין שאני מתארח במלון יותר מ 15 שנים אף פעם לא נתקלתי בכזה דבר . העצה שלי כאדם בעל נסיון להקפיד בלבחור אנשים לתפקידים רגישים עם ציבור .

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה