תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
ניתוק של האינטרנט נושא התלונה:
‏יום שישי ‏03 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,



אני הייתי לקוח של הוט מרוצה עד שהחלטתי שאני רוצה להנתנתק עקב נסיעה לחו"ל.

טלפנתי לשירות לקוחות של הוט חודש לפני שנגמר לי ההתחייבות במסלול של שת"פ עם קווי זהב, והנציגה החביבה אמרה לי שאני בהתחייבות שכן הם ייאלצו לגבות ממני את הקנס ולאחר שהסברתי לה שאני טס לחו"ל היא אמרה לי שאני יכול לבקש ממשהו אחר שיתקשר לבטל בשמי כ-14 יום לפני תום ההתחייבות.
ביקשתי מאחותי לבצע זאת ונציג אמר לה שלא ניתן לבטל בזמן של ה-14 כי אני בהתחייבות, ואני בחו"ל אז ויתרתי ואמרתי לאחותי להתקשר בתום התחייבות וכך עשתה.
ביום הראשון נציג של הוט יירט אותה ואמר לה שיחזור אליה ולא חזרו אז היא התקשרה למחרת ופה כבר אמרו לה שזה יקח 3 ימים.
אז אני כבר לא יכולתי עם זה שהם פשוט מושכים את העניין הזה ושלא מעניין אותם, אז מחו"ל(במקום לבלות) הייתי צריך להפוך עולמות כדי למצוא מספר שהוא לא 1801 ( מדוע הם מפרסמים רק מספר של מרכזיה ראשית ולא מספר קווי רגיל שכן ישנם מקורות כמו מחו"ל שגם דרך ספקי שירות בינלאומיים שלא יכולים לקשר למספרים כאלה כמו כוכביות למשל).
ענתה לי נציגה שבהתחלה מאוד נשמע לי בסדר בשם דקלה שאמרה שהיא תעשה הכול לביטול מיידי ואפילו לקחה ממני פרטים של אנשי קשר מהארץ ומסתבר ששום דבר לא קרה והיא פשוט "מרחה" אותי במילים יפות כמו שהיא לא נתנה לי לדבר עם מנהל.
אז למחרת דיברתי עם נציגה אחרת בשם אלה ששעה שוחחתי איתה מחו"ל אני מציין שהיא הייתה אסרטיבית ברמות קשות שלא נתנה לי לדבר עם מנהל ודרשה ממני שאני יתן לה כבר מספר שמנהל יחזור אליי ולאחר שהתחננתי כבר שזה יקרה היא שמה אותי על מוזיקה והתייעצה וזיכתה אותי וכמו כן העבירה אותי און ליין לנציג קש"ל שיתאם איתי הגעת טכנאי לקחת את המודם.
שיש לציין שהנציגה הזאת עם העקשנות עשתה את עבודה כראוי
אני רוצה לציין שאני בתור אחד שעבד בחברות תקשורת למניהם לא ניתקלתי בשירות כזה קשה וכזה לא מקצועי, שאני נישארתי פשוט עם אכזבה אחד גדולה מהוט.
ואני יודע שכאשר אני יחזור לארץ אני לא יחזור להוט כלקוח, אם זה אינטרנט ואם זה טלפוניה וטלויזיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה