|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור הדרום |
איזור: |
איל מקיאג' |
שם בית העסק: |
לא סופק מוצר ששולם |
נושא התלונה: |
יום שני 16 יולי 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16 ליולי נכנסתי לחנות "איל מקיאג'" בסניף באר שבע על מנת לרכוש פודרה אבקתית. המוכרת לא שמעה שביקשתי פודרה מגוון מסויים והביאה לי גוון אחר וחייבה אותי בכרטיס אשראי בעלות של 169 ש"ח. כששמתי לב לכך , בעודי בחנות היא לא יכלה להחליף לי לגוון שביקשתי מלכתחילה מאחר והמוצר היה חסר במלאי.
המוכרת כפיצוי נתנה לי דוגמית קטנה מן האבקה והבטיחה ליצור איתי קשר במיידי ברגע שהמוצר יגיע לחנות. שבוע לאחר מכן הגעתי לחנות מכיוון שלא יצרו עימי קשר ומוכרת אחרת הבטיחה את אותה הבטחה שיצרו עימי קשר. בשבוע שעבר שוב נכנסתי לחנות ושמעתי את אותה הבטחה מאותו מוכרת וטרם יצרו איתי קשר. לציין ששילמתי בעבור מוצר שלא סופק לי בתאריך 16 ליולי וכמעט עבר חודש ואף אחת מהמוכרות לא טורחת להתקשר או להתנצל או לחילופין להחזיר את כספי חזרה. עוד אוסיף שאני מנסה להתקשר לחנות ואין מענה.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
אספקת המוצר במיידי או לחילופין החזרת הכסף ולא זיכוי. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
איל מקיאג' שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|