תלונות דיקלה ביטוחים

תלונות עוד בחברות ביטוח

תלונות חברות ביטוח

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות ביטוח מגזר:
אזור השפלה איזור:
דיקלה ביטוחים שם בית העסק:
תל אביב סניף בית העסק:
ביטול פוליסת ביטוח שיניים נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע חודש יולי פניתי לחברה הנ"ל ע"י שליחת דוא"לעל מנת לברר מה עליי לעשות כדי לבטל את פוליסת ביטוח השיניים שלי ושל בני.השארתי את פרטיי הטלפונים וביקשתי שיחזרו אליי. ביום 24.07.07 חזרה אליי נציגה מטעם חברת הביטוח בשם ריקי וביקשתי ממנה לבטל את פוליסת הביטוח שבה איני מעויין כלל. הנציגה ניסתה לשכנע אותי לא לבטל וגם טענה שאיני יכול כלל לבטל ואני חייב להיות "כבול" לשירותיהם עד לשנת 2009. אני כמובן התנגדתי והיא ציינה בפניי שנציג משירות הלקוחות יחזור אליי בימים הקרובים(לאחר שלא הצליחה לשכנע אותי להמשיך ולבטח אצלם).
ביום 05.08.07 פניתי שוב לחברת הביטוח טלפונית ושוב ענתה לי ריקי וביקשה שאני אפקסס להם מכתב שאני מבקש לבטל הפוליסה (לפקס שמספרו:- 03-7388165) שלחתי את הפקס וביקשתי שיאשרו לי את קבלתו. אותה ריקי ציינה בפניי כדי לאשר את הפקס יקח יומיים שלושה, הייתכן?
עד עצם היום הזה טרם קיבלתי כל התייחסות למכתב ששלחתי. ואני מבין שאין להם רצון כלל שאבטל הפוליסה וברצונם שאמשיך להילחם עד כדי יאוש.
לכן פנייתי זו אליכם על מנת שתסייעו בידי לביטול הפוליסה .
אודה לכם מקרב לב על טיפולכם המיידי.
ב ב ר כ ה ו ב ה צ ל ח ה .
כספי סוג הנזק :

דיקלה ביטוחים שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה