תיאור הבעיה:
לפני 7.5 שנים עשינו פוליסת בריאות וחיסכון לביתנו, שנולדה אז. ההפקדות הן בהוראת קבע מחשבון הבנק שלנו מדי חודש בחודשו. לפני כחודשיים התקשר הסוכן של הפוליסה, שכדאי לנו לשדרג, ושנחתום על העברת הכספים לפוליסה חדשה. כשניסינו ליצור קשר איתו לא נעננו ולא קיבלנו תשובות לשאלותנו. עכשיו אנחנו רוצים לפרוש מחברת מגדל, לקבל את כל הכספים שנצברו...
כבר חודש אין מענה בחברת מגדל (פעם החליפו מרכזיה, פעם הפקידה ילדה, פעם אמרו שזה בטיפול, פעם...) - אין סוף תרוצים!
בינתיים הבטיחו שהצ'ק בדרך (לא קיבלנו!), חתמנו על אובדן צ'ק (אעפ"י שלא קיבלנו), הבטיחו שישלחו חדש... כמובן שלא ניתן להשיג אף אחד משירות לקוחות לברר, לשאול, לקבל תשובות... פשוט, חוצפה!!! ביזיון לחברת ביטוח כ"כ גדולה!!!
|