תיאור הבעיה:
לפני כשנה רכשתי מחשב נייד חדש של HP. המחשב משרת אותי בעבודה ובלימודים.
לפני זמן מה נשבר ה USB הכפול, ועל מנת למנוע כניסת לכלוך סגרתי את הפתח על ידי פלסטיק. במשך הזמן ה DVD לא עבד כמו שצריך והחלטתי לשלוח אותו לתיקון/בדיקה בחברה בטרם תגמר האחריות. אחרי מספר ימים חזרו אלי מהמעבדה של חברת HP ואמרו שהלוח אם נהרס וזה "נזק לקוח" עלות התיקון 2100 ש"ח. מגוחך עד עצוב. חברה כמו HP מתנהגת ללקוחות שלה כמו למטומטמים.
|