תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור הדרום איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
חסימת שידורים בפורמט רחב נושא התלונה:
מרינסקי עמנואל שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לאחרונה התפנקתי בטלוויזית LCD גדולה עם מסך רחב - למי שלא יודע, בטלוויזיה רגילה יחס גובה/רוחב התמונה הוא 4:3 ואליו בטלויזיות עם מסך רחב הוא 16:9.
אני מחובר להוט מזה שנים, לאחרונה בדיוק הסתיים לי מבצע באינטנט (אליו אני גם מחובר דרכם) ולמעשה סגרתי עסקה משולשת, כולל חיבור טלפון.
במילים פשוטות, שמתי את כל הביצים בסל אחד: כבלים, אינטרנט וטלפון - בהתחייבות למשך שנתיים.
קשה לי להגיד שהכל יוצא מהכלל אצלם, כנראה פשוט התרגלתי למוזרויות (סתם דוגמא, ביקשתי ממיר שמאפשר הזמנת סרטים ב VOD והם מבקשים עליו תשלום חודשי - דבילי למדי בהתחשב בעובדה שזה שרות בתשלום, שלמעשה להוט יש אינטרס לתת לי כזה ממיר ללא תוספת חיוב)
חזרה לענייננו, עוד לפני שהזמנתי את הטלוויזיה החדשה וידאתי שבתפריט השרות בממיר יש הגדרות מסך עם אופציה לפורמט 4:3 או 16:9 - זאת אומרת (לכל בעל הגיון) שהאופציה קיימת.
ובכן... לא !!!
זה לא מזיז כלום לתמונה, המכשיר מותח מלאכותית את התמונה הרגילה לפורמט רחב ואז אפילו הדוגמניות בערוץ האופנה נראות כאילו מפרסמות רשתות למידות גדולות. כמובן יש אופציה לבטל בטלוויזיה את הפורמט הרחב ואז רואים רק בחלק מהמסך.
התקשרתי להוט, עשו בירור ואני מוכרח להודות שהבחור שטיפל בי לא התעצל, בדק בכמה מחלקות ובסיכום הסיפור הוא כזה: אין שידורים בפורמט רחב בכל הערוצים הרגילים, פרט ל VOD - למה? ככה !
רק לצורך העניין, בדקתי את הנושא ומתברר שב YES אין כל בעיה, אפילו מופיעה הודעה ברגע שתכנית מסויימת משודרת בפורמט רחב - פשוט ובלי טובות.
מפה לאוזן נודע לי שיש בהוט ממירים שכן מאפשרים העברת שידורי פורמט רחב, אבל הם לא מחולקים לסתם בעלי חיים ממשפחת האדם, אלא אם הם ממשפחות עובדי הוט (זה לפחות נטען בכמה פורומים באינטרנט שעוסקים בנושא)
נראה לי שיש פה הטעייה מסויימת, מאחר ובממיר קיימת האופציה ובפירוש ניתן להבין שאין בעיה (מן הסתם כל עוד אין ברשות הלקוח טלויזיה כזו אז הוא פשוט לא יודע שהדבר רק רשום שם ובפועל לא עובד).
עוד יותר מרגיזה העובדה שמבחינה טכנולוגית האופציה כן קיימת בערוצים בתשלום, זה אומר שיתר הערוצים חסומים בכוונה.
העלתי בפני הנציג אפשרות להתנתק לפחות מהכבלים, נמסר לי שהדבר כרוך בקנס - תחושה זיפטית שהרי התחברתי לחבילה ימים אחדים לפני שקיבלתי את הטלוויזיה.
כמו שכתבתי קודם, תמיד היו חריקות עם הוט, אבל מבחינתי הפעם זו ממש רמאות.
אני דורש אחד מהשתיים: פתרון ברמה טכנית או מתן אפשרות להתנתק בלי קנס - אני כן נשאר עם האינטרנט והטלפון, אין לי שם (בינתיים) בעיה, אבל לא יעלה על הדעת שאסבול משידורי טלוויזיה מעוותים בשנתיים הבאות בעוד שבחברה השנייה אין כל בעיה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
פתרון טכני או ניתוק פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה