תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
עמינח שם בית העסק:
קיבוץ ניר צבי כתובת:
הזמנת מזרן נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏27 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
שמי עפרי, וקרה לי מקרה מאוד מרגיז עם חברת עמינח.
נכנסנו לסניף הראשי שלהם בניר צבי ע"מ לרכוש מיטה ומזרן ב-27.5.2007.
סגרנו עסקה ונאמר לנו שהמשלוח יהיה כ-14 יום לאחר מכן.
לאחר יום התבשרנו במשפחה על מקרה לא נעים ונאלצנו מבחינה כספית לבטל את ההזמנה.
שוחחנו עם נציגה בסניף שאמרה שמאחר שההזמנה עדיין לא נשלחה ועוד לא התחילו להכין את המיטה, ניתן להקפיא ולהחליט תוך 48 שעות מה לעשות באופן סופי.
אחרי יום התקשרנו לבטל סופי והתבשרנו שעלינו לשלם קנס של 1400 ש"ח עבור ההזמנה.
לאחר שיחה מול מנהל הסניף בשם ארז, ירד הקנס ל-700 ש"ח.
שאלתי מדוע עלינו לשלם את הקנס, שכן המיטה עוד לא נבנתה וכמו כן המזרן עוד לא יצא מהמפעל ונעניתי בתשובה מגוחכת להחריד - "זה עבור השירות".
ציינתי בפני ארז שבלי להעליב השירות של שחר המוכר היה מזעזע וסגרנו כי אנחנו מאוד מעריכים את מוצרי החברה והוא לא התרצה מתירוצי הרבים ואמר שהקנס עומד בהינו.
כמובן שבלית ברירה שילמנו את הקנס, שאלתי היא האם חוקי הדבר?
יום מקסים, עפרי:-)
כספי סוג הנזק :
החזרת הכסף. פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה