תיאור הבעיה:
ביום חמישי הגענו למלון בידיעה שקבלת חדרים היא בשעה 15:00,
כאשר הגענו לדלפק הקבלה היה תור שהתמשך מספר שעות והתאפיין בדחיפות ובלאגן.
החלטנו להמתין זמן מה עד שיוקל העומס ,
כאשר ראינו שהזמן אינו מטיב עם העומס ואף נעשה יותר גרוע,
דיברנו עם האחמ"ש (חי) שהיה נוכח באזור והוא אמר שהוא מבטיח לפצות אותנו ואף רשם את מספר החדר (252).
בסופו של דבר קיבלנו את החדר בשעה 19:30!!!
מיותר לציין שלא זכינו לשום פיצוי או התייחסות הולמת.
לפני כשבועיים נשלח מייל ל חן סנדלון, מנכ"ל המלון, שלא זכה לשום תגובה.
בתודה מראש,
ניר.
|