תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור הדרום איזור:
צבר שם בית העסק:
צבר באר שבע סניף בית העסק:
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏05 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5-9/8/07 יצאתי לנופש בעיר בורגס בבולגריה יחד עם בעלי ובני.
הטיסה הייתה אמורה להיות בשעה 13:30, כשהגענו לשדה התעופה התברר שנדחתה ל:16:30. אף אחד מחברת צבר לא טרח להודיע לנו על דחיית הטיסה בזמןשחברות אחרות כמו איסתא ועוד, כן עשו זאת והודיעו לנוסעים כבר ביום שבת בערב על עיכוב בטיסה.כך מצאנו את עצמנו יושבים חסרי מעש בשדה התעופה
(אנו תושבי הדרום). בזה זה לא נגמר מכיוון שהטיסה יצאה לבסוף רק בשעה 18:00. עם הגעתנו לבורגס חיכתהלנו הסעה וההגעה למלון הייתה בשעה: 21:30
ארוחת ערב כבר לא הייתה בשבילנו.
עם הגעתנו לבית המלון הבלגן שחיכה לנו בחלוקת החדרים לא זכור לי כדוגמתו.
הרשימה שנשלחה לבית המלון על ידי חברת צבר היו מבולבלות ולא לפי משפחות
כנראה שמשהו בחברת צבר החליט בשבילנו שצריך לעשות חילופיזוגות וילדים ומה שנעשה שם זה ערבוב אחד גדול. ניסינו להסביר לפקידות הקבלה שיש בלבול זה לא עניין אותם וכך מצאנו את עצמנו מול קירות אטומים שקיבלו רשימות מבולבלות מחברת צבר ללא שום כוונה לנסות לפתור את הבעיה.
ניסינו להסדיר את העניין בנינו וגם זה ללא הצלחה גדולה.
בזבזנו כשעתיים ובסופו של דבר נאלנו בעלי אני ובני לישון במיטה אחת במשך 4 לילות וזאת בגלל רשלנות או זלזול מצד חברתכם. ועל כך שילמתי עבור חדר ל-3
שלא לדבר על כך שכל הנופש הזה הסתכם ב-3 ימים נטו ועל זה שילמתי כ - 6,300 ש"ח.
היום הראשון בוזבז בעיכובים בטיסה ובחלוקה לחדרים וביום החמישי מצאנו את עצמנו כבר בשעה 08:00 מחוץ למלון בדרך הבייתה.גם ארוחת בוקר עדיין לא הוגשה.
אני מבחינתי התאכזבתי מאוד ולא מרגישה שהייתי בחופש, כך מרגישים גם בעלי ובני ונורא חבל לי שאת מיטב כספי שאספתי במשך כל השנה בזבזתי ללא קבלת תמורה מתאימה.
אני יוצאת בכל שנה ואפילו פעמיים בשנה לטיולים ונופשים בחו"ל וא קרה לי כדבר הזה (אף פעם לא יצאתי עם חברת צבר).
אני מבקשת לקבל תשובות:
1. מדוע לא הודיעו לנו על העיכוב בטיסה?
2. מדוע הרשימות שנשלחו לבית המלון בבורגס לא חולקו לפי שמות משפחה כפי שננמסרו בזמן הזמנת כרטיסי הטיסה?
3. אבקש לקבל פיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לנו והחזר כספי עבור ארוחת הערב של היום הראשון וארוחת הבוקר של היום החמישי.

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה