תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חברות מגזר:
אזור תל אביב איזור:
בזק שם בית העסק:
אי טיפול בבעיה לאורך תקופה ארוכה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני מעבירה כאן את מכתב התולנה שלנו לפניות הציבור של בזק ואשר נשלח בפקס ב8.8.07 ועד עתה לא נענינו. אינני מבינה לשם מה קיימת מחלקה לפניות הציבור אם אי אפשר לפנות אליה ישירות טלפונית אלא בפקס שאפשר להתעלם ממנו?
08.08.2007

לכבוד
המחלקה לפניות הציבור
בזק


הנדון: סדור כבלי טלפון ברחוב אלכסנדר ינאי 15-17

הבניין ברחוב אלכסנדר ינאי 15-17 עובר תהליך שיפוץ יסודי בעזרת חברת עזרה וביצרון. במסגרת השיפוץ פנינו לחברות הכבלים השונות כולל בזק לסדור בעיות הכבלים העוברים חופשי סביב הבניין. הפנייה הראשונית נעשתה ב 12 לחודש יוני. הגענו להסכם ולביצוע עבודות סידור הכבלים של חברות יס והוט. חברת בזק עדיין לא מספקת לנו את השירות שהובטח ומגיע לנו.

לאחר 60 שנה של התקנת טלפונים בבניין הנידון, הצטברו מספר רב של כבלי טלפון ללא שימוש אותם העבירו באי סדר משווע לכל כיוון אפשרי דרך גג הבניין. בנוסף חשוב לציין שסביב קופסאות הסיעוף מצב החיווט הוא בלתי נסבל והאי סדר שם חוגג. בקשתנו מבזק הייתה והינה איתור הכבלים המיותרים וסילוקם וזאת במקביל לסידור סביר של הכבלים הנמצאים בשימוש הדיירים.
לאחר פנייתנו הראשונה הופנינו לפקח איציק רחמן מהצוות הטכני של בזק. תוך כדי שיחות איתו התברר שבזק אינה ממהרת לספק שירות זה לבתים ישנים . בכל אופן לאחר שראה את המצב בבניין קישר אותנו למחלקה לפניות הציבור של בזק אשר ביקשו פתיחת "תיק עבודה" לבניין והובטח לנו שהנושא יטופל. עד עתה (יותר משבועיים לאחר השיחה) לא נוצר קשר עם המחלקה הטכנית לקביעת תאריך לביצוע העבודה ) בחברות אחרות לפחות התשובות וקביעת תאריך לעבודה התקבלו תוך 24 שעות).
מאחר והבניין נמצא בתהליך מתקדם של השיפוץ ואי סידור הכבלים מעכב את סיום העבודות על הגג אנחנו חוזרים ודורשים התייחסות מיידית. אנחנו רואים את בזק אחראית לכל מה שנעשה ע"י החברה בשנות קיומה ללא קשר לזהות הבעלים כיום. איננו חושבים שעלינו לשאת בעלויות הטיפול בכבלים החיצוניים ואין ברצוננו לפגוע באותם אלה שמשמשים את הדיירים כיום.

מחכים לתשובה מהירה
ועד הבית רחוב אלכסנדר ינאי 15-17 – "אגודת שקמה"
בשם הועד



אי טיפול בבעיה ומשיכת זמן סוג הנזק :
טיפול מידי בבעיה שנוצרה במשך שנים בבניין ברחוב אלכסנדר ינאי 15-17 פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה