תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
הוט מחייבת בקנס של 640 ש"ח על התנתקות על אף שלא יודעתי על כך נושא התלונה:
‏יום שני ‏06 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עקב עזיבת דירה (עובר להתגורר עם הוריי) התקשרתי להוט (6.8.07) במטרה להודיע על התנתקות מהשירות. הבטיחו שתוך יומיים יתקשר אליי טכנאי לתיאום הגעה, אך במשך שבוע אף אחד לא יצר איתי קשר. לאחר שבוע שוב פניתי לבדוק מדוע טרם יצרו איתי קשר. לאחר המתנה מייגעת שהסתיימה בניתוק וניסיון חוזר ליצור איתם קשר, הוסבר לי ש"היו עיכובים", וכמו כן הם ציינו בפניי בפעם הראשונה שמאחר ויש לי התחייבות לשנתיים אני יחוייב ב-650 ש"ח. נדהמתי, מכיוון שלא זכור לי שבעת הזמנת השירות התחייבתי לשנתיים או שהוזכר לי דבר לגבי "קנס" על ניתוק. בהוט טענו שחתמתי על חוזה התחייבות. מכיוון שידעתי שלא חתמתי על דבר כזה, ביקשתי שישלחו לי אותו בפקס. כנראה שהיה ידוע להם שלא קיים חוזה כזה, אחרת אין דרך אחרת להסביר את העובדה שעד שפקס כלשהו הגיע מרגע שהובטח לי שהוא ישלח עברו שלושה ימים ויותר מ-5 פעמים בהם יצרתי קשר, הובטח לי זמן משוער שבו הפקס יגיע, ולא הגיע שום פקס. למרבה ה"הפתעה" כשלבסוף הפקס הגיע, הוא כלל חתימות שלי על יצירת שקעים וכו' בלי שיוזכר בכל החוזים שנשלחו רמז להתחייבות או גובה הקנס. כמובן ששוב יצרתי קשר, לברר מדוע לא קיבלתי את אותו חוזה מדובר שמבהיר שישנה התחייבות מצידי. הוט שינו גירסה לפתע, וטענו שאכן לא חתמתי על חוזה כזה, אך הייתי אמור לקבל "ספח" שבו זה מוזכר, וכמו כן בעת יצירת הקשר הראשונית איתם להזמנת השירות הם טענו, הובהר לי שמדובר בהתחייבות והובהר לי גובה הקנס על שבירת ההתחייבות.
ביקשתי לשמוע הקלטה בה מובהר העניין, אך הוט לא התייחסו, והפתרונות שהם הציעו היו: 1. זיכוי של ה"קנס" במידה ותוך חצי שנה אני מתחבר מחדש, 2. הקפאת המנוי למשך חודש.
מאחר ואני עובר לגור עם ההורים הפיתרונות האלה לא ישימים עבורי.
זו חוצפה שחברה מתנהגת בצורה בריונית ותעשה הכל כדי להרוויח עוד כסף, תוך ניצול אפסות כוחם של אזרחים אל מול תאגיד חזק. כמו כן עד רגע כתיבת התלונה (15/8/07) עדיין לא נוצר איתי קשר לתיאום טכנאי שיאסוף את הציוד וינתק אותי מהשירות, על אף שהבקשה הוגשה לפני 9 ימים.
כספי + טירחה ועלבון סוג הנזק :
ביטול מלא של הקנס וניתוק סופי מהשירות בזמן המסוכם. פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה