תלונות קראון פלאזה

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
קראון פלאזה שם בית העסק:
ים המלח כתובת:
שירות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏12 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך האמור הוזמנו על ידי 3 חדרים במלון האמור הנחשב
למלון ברמה גבוהה.חדרים 710 709 708
קיבלתי חדרים בקומה 7 ,לגבי החדרים אין לי תלונות חדרים יפים וגדולים
אבל לצערי במסדרון הארוך כשיוצאים מהחדרים המוביל למעלית לא היה
מזגן . על פי דעתי המסדרון הינו חלק בלתי נפרד מהחדר עוד בימים חמים אלו
יש להבהיר שיוצאים מהחדר למסדרון היה חום בלתי נסבל ומעיק.
התקשרתי עוד באותו יום לשרות לקוחות להבהיר העניין אך משום מה בכל פניה יטופל העניין או בעוד חצי שעה יהיה מזגן - לא טופל לצערי זלזול . נאלצתי למחרת לגשת למנהלת שולי והבהרתי לה שנגם לי עוגמת נפש שזה מבחינתי בלתי נסבל ונענתי שיוטפל למרות זאת גם לא עזר.
אני מבחינתי בחרתי מלון הנחשב למלון טוב, הדבר גרם לי לא להינות אני חושבת שמין הראוי יש לעדכן אותי לפני קבלת החדר בעניין המזגן הייתי מתנגדת בכל תוקף לקבל החדרים.
שירות לקוי ואני דרשתי בכל תוקף מהמנהל שתיצור אתי קשר לאחר הגשת התלונה
אך לא נעשה.
חבל מאד שמקבלים יחס מזלזל ללקוחות ואי תמורה מלאה בגין התשלום ששולם על ידי
אודה לטיפולכם המסור

קראון פלאזה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה