תלונות דן

תלונות אוטובוסים

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה דןשעות פתיחה דן גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור תל אביב איזור:
דן שם בית העסק:
מרכז סניף בית העסק:
חוסר תפעול תקין של קו מסויים. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, אני תושבת גינות שומרון.כפי הידוע דן לקחה על עצמה את קוי השומרון,יש לציין כי הקוים ליישוב בו אני גרה הנם מצומצמים (בערך כל שעתיים) ואין באפשרות התושבים לקחת קו אחר כי פשוט אין.
אני רוצה לפנות בתלונה לחברת דן על כמה נושאים אך נושא אחד שניתקלתי בו בחודש האחרון ממש ממש בוער בי ובתושבים נוספים, עד רצון לגשת לבית משפט לתביעות קטנות.
לפי לוח הזמנים של החברה צריך להיות קו 189 בשעה 1:30 היוצא ממכון מור (בני ברק) ומגיע לעמנואל (בדרך נכנס לישוב בו אני גרה). בחודש האחרון יצא לי לנסוע בקו הזה כמעט מדי יום וכל יום ויום הקו הזה איחר. כאשר האיחור הוא של 5-10 דקות, זה סביר אך כאשר האיחור הוא של חצי שעה+ (תאריכים- 26.7, 2.8, 29.7 ועוד....)זה כבר מוגזם. אנו התושבים יושבים בשמש (יש לציין כי בתחנה זו אין תחנה רק עמוד עם ספסל), אנו יושבים בשמש ומחכים לאוטובוס שיצא (זוהי תחנה ראשונה שלו כך שתירוצי פקקים לא מתקבלים). ושוב אני מציינת - זה לא כמו שאר הקוים שאם הם מאחרים לתושבים יש עוד מספר קוים להיעזר בהם. אצלנו הקו הבא יוצא רק ב-3:00. לאחר בירורים עם הנהגים (שגם כועסים על עניין זה) גילינו מה הסיבה לאיחורים הרציניים הללו. חברת דן עושה "סידור", היא מוציאה קו מעמנואל בשעה11:45- ואותו קו אמור להגיע למכון מור בשעה 1:30 ולעשות את הסיבוב הבא. אך החברה יודעת שבשעות האלה ישנם פקקים במסלול הזה, אז או שלא תעשה קו דו כיווני או שתעשה רווח גדול יותר בין נסיעה לנסיעה.(יש לציין שגם הנהגים מגיעם עייפים- לאחר שעה וחצי נסיעה, וגם כועסים ואין להם אפשרות למנוחה) אנו הנוסעים לא יכולים להגיע דקה אחרי אחת וחצי פן נפספס ונצטרך לחכות שעה וחצי. יש לציין שדיברתי רבות עם סדרן דן של קו זה ותשובתו הייתה- "אני יודע, אין מה לעשות!" האם זו תשובה? אם חברה לוקחת על עצמה שירות של נוסעים, שתעמוד בזה כמו שצריך, לא יכול להיות שכל פעם הסיפור חוזר על עצמו. בנוסף ישנם עוד כמה נושאים כואבים בתפעול קו זה. ישנו חוק שלא מאפשר לקחת נוסעים בעמידה מכיוון שזהו קו ממוגן ירי, כולנו אנשים מכבדי חוק וכולנו נשמעים לו. הבעיה שחברת דן לא נערכת בהתאם להוראות. קורה הרבה פעמים שהאוטובוס מעלה נוסעים בתחנות הראשונות ולאחר שהאוטובוס מלא הם לא מעלים נוסעים. דבר זה נכון לעשותו אך חברת דן צריכה שיהיה לה אוטובוס רזרבה לנוסעים אלו, לא יכול להיות שהנוסעים יצטרכו לחכות לקו הבא (בד"כ שעתיים אחרי) ולקחת סיכון שגם הוא יהיה עמוס וגם עליו לא יתן לעלות. ואני שוב מציינת- אין לנו דרך אחרת להגיע. בנוסף כאשר קוים אלו יש להם פנצ'ר או כל תקלה אחרת. הנוסעים לא מקבלים קו תחלופי אלא צריכים להמתין לקו הבא.זה פשוט לא הגיוני. דוג' כואבת לכך הייתה ביום העצמאות האחרון. חברת דן צמצמה אוטובוסים וזה בסדר אך מה שקרה שאהנשים שחיכו בתחנות לקו הכמעט בודד שהיה באותו יום הם לא עלו כי לא היה מקום. אנשים שתכננו להגיע למקומות על מנת לחגוג לא יכלו להגיע אלא להמתין אולי 3-4 שעות לאוטובוס הבא. ויש לי עוד ועוד דוג'. יום שלישי האחרון עלתה אישה לאוטובוס (נשאר לה מקום אחרון) והיא סיפרה שהיא עובדת בעמנואל אך היא נוסעת מפתח תקווה לבני ברק (כיוון ההפוך מהאוטובוס) על מנת שהאוטובוס ייקח אותה ולא ישאיר אותה בתחנה. יש לציין שבענייןן האוטובוסי רזרבה גם ביררתי והנהגים טוענים שאין לדן בקו הזה כזה אוטובוס, הרזרבות היחידות שיש להם הם באריאל (כ- 40 דקות נסיעה) וגם הם לא באים לשימוש. בנוסף יש לציין כי פניתי בעניין זה פעמיים במכתבי תלונה לדן עבתקווה לשינוי ושיפור השירות. אך דבר לא קרה אפילו לא תגובה קטנה על המכתבים.
אנו התושבים רוצים לפנות בפניה לראשי המועצות בסביבה לדאוג לתחבורה חלופית אך לפני= אולי דן מוכנה להקשיב לנו ולשפר את השירות?
איחור למקומות, המתנה בתנאים של חום ויובש סוג הנזק :
העמדת אוטובוסים רזרבה למקרה של תקלה, איחור משמעותי וכו', שינוי לוח הזמנים תוך התחשבות בפקקים- הערכת הזמן שבין נסיעה הלוך ושוב או נסיעה בכיוון אחד כל פעם, העמדת גגון לתחנה במכון מור, פיצוי לכל הנפגעים. פתרון נדרש :

דן שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה