תלונות Hot (הוט)

תלונות ערוצי טלוויזיה

תלונות טלויזיה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה מגזר:
אזור השרון איזור:
Hot (הוט) שם בית העסק:
יקום סניף בית העסק:
קו לא תקין,זלזול בלקוח,נזק כלכלי לעסק נושא התלונה:
וינטר אוהד שם/כינוי:
‏יום שני ‏13 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב!
כבר תקופה ארוכה שיש לי תקלות בקו של חברת הוט טלקום, זה מתחיל בניתוקי שיחות,רעשים בקו,הד נוראי שלאחר כמה שניות הצד שני לא שומע כלום או לחילופין הקו מתנתק.
היו אצלי במשך שנתיים וחצי כל חודש טכנאי על מנת לנסות לאתר תקלה והתקלה לא נפתרת, ברצוני לציין שהקו הוא קו עיסקי מאוד פעיל שכל שיחה שאני מפסיק זה מלקוח ואני מפסיד מיזה.
לאחרונה זה הגיע לשיא, בתאריך הנ"ל פתאום בלי שום הודעה בסביבות השעה 17 אני מגלה שאין לי קו פעיל ואין קו, התקשרתי לחברת הוט לשאול מה קורה ואמרו לי שיש תקלה והיא תיפתר עד 22 בלילה, סביבות 21 התקשרתי שוב ואמרו שהתקלה לא תיפתר כניראה עד הבוקר, הסברתי להם שבלילה השיחות מאוד דחופות לי כי מתקשרים אליי לקוחות מחו"ל ואני חייב לקבל שיחות. באותו לילה הפסדתי הרבה לקוחות וזה גרם לי לנזק כלכלי לעסק. גם למחרת לא היה לי כלל קו ולא יכולתי לקבל שיחות, בגלל שזה קו עיסקי וקו פעיל שמקבל ומוציא המון שיחות אני לא אוותר ואדרוש את הפיצוי שמגיע לי.
מקווה שתעשו משהו בנידון לפני שאני מתנתק מהשירות שלהם.
תודה מראש, מר אוהד וינטר מטפל בכיר ברפואה משלימה
עוגמת נפש , עלבון סוג הנזק :
פיצוי כספי לשירות במשך חצי שנה או לחילופין ניתוק הקו והחזר כספי רטרו פתרון נדרש :

Hot (הוט) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה