|
|
|
|
|
|
|
|
קניות |
מגזר: |
אזור תל אביב |
איזור: |
מגה |
שם בית העסק: |
חולון |
סניף בית העסק: |
שרות לקוחות לקוי ולא אדיב |
נושא התלונה: |
יום שלישי 14 אוגוסט 2007 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך הנ"ל בקשתי להחזיר כ 100 בקבוקים החייבים בפקדון.המכונה בסניף לא בצעה הדפסה וכשפניתי לקופאית הראשית, גב' לאה גוף הודיעה לי זו, כי אזוכה תמורת הבקבוקים שכבר הכנסתי למכונה אך סרבה לקבל את יתר הבקבוקים.לאחר שבקשתי את פרטיה הזעיקה גברת גוף את אחת האחראיות בשם אתי פרץ.גם האחראית סרבה בתחילה לקבל את הבקבוקים ורק כשדרשתי לקבל את פרטיה נתרצתה לבסוף.
למותר לציין שנגרמה לי עוגמת נפש עקב הארוע.החוק מחייב את בית העסק לקבל את הבקבוקים שכן המס עליהם כבר שולם.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
מגה שירות לקוחות
, תגובה:
|
|
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה |
|
|
|