תלונות מחסני חשמל

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה מחסני חשמלשעות פתיחה מחסני חשמל גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מחסני חשמל שם בית העסק:
נתניה סניף בית העסק:
שרות שאינו הולם והתעללות בלקוחות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:

בתאריך 27/7/07 רכשנו משפחתי ואני 3 טלוויזיות 42" LCD, מזגן, DVD וטלפון אלחוטי בסכום של מעל 38,000 ₪, בסניף נתניה.

הובטח לנו ע"י המוכר עמוס כי הסחורה תגיע אלינו בתוך 4 ימי עבודה.

לצערי מיום שלמחרת הקניה אנחנו נמצאים במו"מ לקבלת שירות מינימלי ובסיסי. במוצ"ש 28/7/07 הודיעה לנו פקידה ברשת כי תואמה לנו התקנה של המזגן ל - 12 לחודש אוגוסט, דהיינו מעל לשבועיים לאחר הרכישה. הבהרתי לה שהדבר אינו אפרי היות ואמי מבוגרת וחולת אסטמה וזקוקה למזגן בהקדם, ולכן לצערי אני מבקשת לבטל את הקניה. נענתי על ידה כי הדבר צריך להיעשות דרך מנהלת החנות שתתקשר אלי בהקדם. מיותר לציין כי אני ממתינה לשיחת טלפון ממנה עד היום.

לאחר מספר ימים פנינו באופן אישי וישיר למוכר עמוס שהבטיח לטפל בנושא. עמוס אכן "טיפל" בנושא – המזגן ו- 2 מתוך 3 הטלווזיות אכן נשלחו לביתה של אימי בנתניה אולם התקנת המזגן לא הוקדמה והמזגן הותקן רק לאחר כשבועיים וחצי מיום הרכישה, בנוסף, כאשר רכשנו את המוצרים נאמר לנו כי התקנת המזגן עולה 540 ש"ח (אותם שילמנו בעת הרכישה) לצערנו נאלצנו לשם עוד כ 300 ₪ עבור "צנרות" וכ-900 ₪ עבור עבודות חשמל.

את הטלויזיה של אני (המתגוררת בירושלים) לא קיבלתי ולא הודיעו לי כי היא התקבלה או הגיעה לחברה בירושלים עד לתאריך 10/8/07 וגם זאת, לאחר שהתקשרתי שוב ושוב לברר מה עלה בגורל הטלויזיה שלי. ב ייום ו' (10/807) נענתי כי הטלויזה הגיעה לירושלים ואני יכולה להגיע לאסוף אותה. כאשר הגעתי נאלצתי להמתין כשעתיים עד שמצאו אותה וירטואלית במחשב ופיזית במחסן.

בתאריך 5/8/07 פניתי בטלפון לשירות הלקוחות, גוללתי את מסכת העינויים בפני גברת ששמה מזי שלא היתה מאוד "אמפטית" למצוקותיי, אך, הבטיחה לי כי יחזרו אלי בתוך מס' שעות – מיותר לציין כי גם לשיחת הטלפון הזו אני עדיין ממתינה...


לאחר שכבר אסתי את הטלויזיה, ביקשתי שטכנאי יגיע להתקין את הטלויזיה ומסרו לי את שם מעבדת השירות של LG בירושלים - לני חנוך, כאשר התקשרתי אמרה לי הפקידה כי ההתקנה עולה 200 ₪ - כאשר בחנות בנתניה נמסר לי כי ההתקנה תעלה 89 ₪, כאשר דיברתי עם המוכר על כך הוא אמר שהוא בודק וחוזר אלי – אני עדיין ממתינה... מכיוון שכבר קצה נפשי בטירטורים הסכמתי לשלם 200 ₪ עבור ההתקנה והזמנתי טכנאי. תואמה איתי פגישה ליום ה 16/8/07 בין השעות 8-10 בבוקר. הודעתי בעבודה כי אאחר ודחיתי את כל פגישותי לשעות מאוחרות יותר. ביום ד' הכנו את הסלון להתקנה - נאלצנו להזיז את המזנון על מנת לחשוף את הכבלים להתקנה, פיננו את השטח מרהיטים והכל היה מוכן לבואו של הטכנאי. ביום ה' בשעה 9:00 קיבלתי הודעה מהפקידה כי הטכנאי יכול להגיע רק בצהרים. הסברתי כי אני לא יכולה להזיז ולשנות את הלו"ז שלי וכל הסלון שלי מפונה ואין לנו אפילו היכן לשבת ונענתי בצעקות (הן ע"י הפקידה והן ע"י המנהל שלה) כי זה המצב ו"הטכנאי ואישתו מתחלקים בשמירה על הבן שלהם" (אישתו של הטכנאי אינה יכולה לקחת יום חופש אך אני כן...). בסופו של דבר הסכמתי שהטכנאי יגיע אלי בשעה 12:00 – והמתנתי. הטכנאי לא הגיע עד השעה 16:00 בשעה זו כבר לא יכולתי לדחות את פגישותי ובני שהיה בבית באותה העת נאלץ לבקש מהטכנאי להגיע במועד אחר.

אני תקועה עם טלויזה לא מותקנת ועם סלון בלי רהיטים.........

אני חושבת שהתנהלות כה לא מקצועית מרשת המכבדת את עצמה אינה מקובלת בכלל ובוודאי לא כלפי לקוחות שרכשו מוצרים בסכום של כ – 38,000 ₪.

מחסני חשמל שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה