תלונות עמינח

תלונות מזרונים ומערכות שינה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השפלה איזור:
עמינח שם בית העסק:
ניר צבי כתובת:
ניר צבי סניף בית העסק:
אספקת מזרן ומיטה שנשברה נושא התלונה:
‏שבת ‏07 ‏יולי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:

1. ביום 25.7.2007 סופק מזרון זוגי עמינח דגם פריפרד S שהוזמן בחנות עמינח ניר צבי לביתנו באמצעות שירות הובלה של חברת עמינח (מס' הזמנה 542595).

2. המובילים העלו את המזרון לדירתנו באמצעות המעלית כשהוא מקופל לשניים. מיותר לציין שהובלה באופן כזה מנוגדת לנהלים כפי שרשומים בברור בתעודת האחריות של חברת עמינח.

3. המובילים הניחו את המזרון על המיטה כשהם עומדים בצד אחד של המיטה ושניהם ביחד דחפו אותו כדי שיפול לצד השני של המיטה.

4. כתוצאה מהפעולה, המזרון נפל בחוזקה על ראש המיטה ושבר אותו. המובילים התחילו להזיז את המיטה מצד לצד ולהביא את ארגז הכלים מהרכב כדי לתקן את מה שנשבר. בנוסף, עמידות ארגז המצעים שמתחת למיטה נפגעה בעקבות הזזות בלתי זהירות וחפוזות.

5. לאחר פנייה שלי לנציגת המכירות גב' מירי ארבל מהחנות בניר צבי, בה ערכנו את ההזמנה ופניות נוספות למר דניאל ולמר דוד ממחלקת שירות לקוחות, המזרון הוחלף ומזרון חדש סופק לביתי ביום 3.8.2007. בהתאם למוסכם, באותו מעמד היה אמור להגיע גם איש שירות כדי לתקן את המיטה בעקבות הנזק שגרמו המובילים.

6. בבוקרו של היום בו היו אמורים לתקן את הנזקים, בעלי ואני הוצאנו את כל תכולת ארגז המצעים כדי לאפשר לאיש השירות עבודה יעילה ונוחה. לאחר המתנה ממושכת של שלש שעות נוכחנו שאיש השירות לא יגיע. מיותר לציין את העבודה הרבה הכרוכה בהוצאת ובהחזרת התכולה לשווא וזאת מעבר לשעות היקרות בהם המתנו לאיש השרות, שעות שבוזבזו לריק ואשר נאלצנו לשוב ולחזור עליהן לאחר שנקבע מועד חדש להגעתו.

7 ואכן, בתאריך ביום 10.8.07 הגיע בעל מקצוע מטעם עמינח לתקן את הטעון תיקון. בעקבות הניסיון לתקן נסדק העץ במסגרת של בסיס המיטה ללא אפשרות לתקנו. בעל המקצוע מטעם עמינח גם לא הצליח לתקן את מה שהמובילים שברו והדביק את ראש המיטה בעזרת סלוטייפ רחב.

8. ביום ראשון 12.8 שוחחתי עם מנכ"ל עמינח, מר אמנון שוורץ, ועידכנתי אותו בהשתלשלות האירועים וביקשתי פיצוי על הנזק הבלתי הפיך שנגרם למיטה. לאחר שסיים להקשיב לדברי הגיב ואמר כי לדעתו אנחנו לא ראויים לקבל פיצוי כלשהו, ומבחינתו אנחנו יכולים לתבוע את חברת עמינח - ואז טרק את הטלפון.

8. לאור האמור לעיל, ממחלקת שירות לקוחות נאמר לנו שהמובילים נקנסו - כלומר עמינח מכירה בכך שזו לא הובלה ראויה ושבסופה הלקוח ניזוק ולכן "הענישה" את המובילים. אנו סבורים שמן הראוי שגם אנו נקבל פיצוי לנזקים שנגרמו לנו. יתר על כן, ההתנהלות של חברת עמינח גרמה לנו עוגמת נפש. בעלי ואני התלבטנו רבות לפני קניית המזרון. זו הוצאה יקרה שחסכנו בשבילה מספר שנים. לא תארנו לעצמנו שאם אנחנו קונים בחברה ידועה אלו יהיו התוצאות.
כספי סוג הנזק :
פיצוי בגין נזק בלתי הפיך שנגרם למיטה פתרון נדרש :

עמינח שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה