תלונות מעריב

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור ירושלים איזור:
מעריב שם בית העסק:
מנוי למעריב לילדים נושא התלונה:
לוי ליאת שם/כינוי:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בנובמבר 2006 רכשתי לבני מנוי לעיתון מעריב לילדים דרך אתר מועדון טוב.
עד לפני כשלושה חודשים קיבלנו את העיתון בזמן ובמועד.
לפני שלושה חודשים במעריב "החליטו" שללא טלפון ממני, לא נקבל את העיתון!!ומדי שבוע אני מצלצלת למעריב ודורשת לקבל את העיתון. בכל פעם עונה לי טלפונאי אחר שמבטיח שאני נמצאת במעקב והפעם זו הפעם האחרונה שהעיתון לא מגיע. ובשבוע שלאחר מכן, הסיפור חוזר על עצמו. שוב טלפון, ושוב הבטחה. וחוזר חלילה עד היום. (לשכנים בבניין ממול העיתון מגיע "כמו שעון" בכל יום שלישי בבוקר).
מיותר לציין שמדובר בילד בן 9 שמחכה לעיתון בכל שבוע ומתאכזב מחדש שאחיו האחרים מקבלים עיתון שבועי (שאינו שייך למעריב) והוא לא מקבל את עיתונו.
כל בקשה שלי עד היום לדבר עם "אחראי כלשהוא" או לבטל את המנוי ולקבל את כספי בחזרה נענו בחוסר יחס מזלזל.
אין לי ספק שמנוי לעיתון מעריב לא יעשה יותר במשפחתי. וחבל!!
עלבון סוג הנזק :
כל פיתרון שיתפור את הבעיה יתקבלל בברכה וגם פיצוי לילד שלי! פתרון נדרש :

מעריב שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה