תלונות HP

תלונות עוד בחנויות מחשבים

תלונות מחשבים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחשבים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
HP שם בית העסק:
הצעת מחיר מופקע להחלפת חלק פשוט במדפסת 3030 נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני כשלוש שנים רכשנו מדפסת מדגם 3030.
כשנתיים וחצי לאחר מכן (ואינני יודע איך) נשבר המגש שעליו מניחים את הדפים לשליחה/צילום. המגש מוחזק ע"י שתי שיניים שנשברו. כאשר פנינו ל-HP הציעו לנו מחיר מופקע לתיקון, שעמד על למעלה מאלף ₪וכלל שעות עבודה, מחיר המוצר עצמו ועוד פריט שאינני זוכר. אינני יודע מדוע צריך שעות עבודה בשביל 30 שניות של חיבור חלק כמו בלגו. כמובן שלקח לחברה כמה ימים לבדוק אם החלק נמצא בכלל במלאי. אציין כאן כי כמה חודשים לאחר קניית המדפסת רכשנו אחריות מורחבת מהחברה. כשרצינו להפעיל את האחריות, לקח כמה ימים אם לא שבועות עד אשר מצאו כי אנחנו באמת תחת הרחבת אחריות.כמובן שהרחבת האחריות לא כללה את הנזק הלא מוסבר שקרה לנו. בסופו של דבר הציעו לאבי כי יקנה מדפסת HP חדשה וכי הוא יקבל "הנחה/החזר" של ארבע מאות ₪ בעבור הקניה – ניסיון יפה לגרום ללקוח לשפוך עוד כסף ללא כל סיבה. בסופו של דבר, השגנו את המגש המקורי של HP דרך חברה גדולה, ש-HP נותנים לה שירות על בסיס קבוע, במחיר של מאה ₪ בלבד!!!
אני זוכר עוד מקרה על אותו בסיס שהיה לנו עם חברת HP לגביי מדפסת משולבת מסוג G85. הזנת הדפים לצילום שם נהרסה כתוצאה משימוש מתמשך ולא משימוש לא נכון והחברה נתנה אז הצעת תיקון של 1200 ₪ כאשר המדפסת עלתה כ-3000 ₪. חוסר פרופורציה מדהים!!!
אני שואל את עצמי, כיצד מותר לחברה סחוט ככה לקוחות שכל חטאם היה לקנות מוצר מחברת HP???
אודה לכם באם תוכלו לבדוק את פשר הסחיטה הזו.
בתודה מראש,
כספי סוג הנזק :

HP שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה