תלונות מנויים ידיעות אחרונות

תלונות עיתונים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיתונים מגזר:
אזור תל אביב איזור:
מנויים ידיעות אחרונות שם בית העסק:
המסגר 9 תל אביב כתובת:
אי קבלת פרס נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏אפריל ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בגליון לאישה שהוצא בחודש אפריל פורסם מכתבי במדור המכתב שלא נשלח.
פורסם כי אקבל סוף שבוע זוגי 2 לילות וארוחת בוקר במלון "שרתון ים המלח".
עד היום לא קיבלתי את הנופש כמובטח.
פניותי עד כה לאחראית בנושא לא נשאו פרי.
לטענתה שלחה את השובר לנופש בדואר רשום אך לא שמרה את מספר ואישור הדואר הרשום,כך שלא ניתן לאתרו ולבדוק אם אכן נשלח כיאות.
היא לא עשתה שום מאמץ לאתר דואר זה ולתת לי עוד פרטים של הדואר.
פנייתי במייל העיתון בתאריך 27.5.2007 לעורכת ראשית אורנה ננר לא נענתה כלל (האם הגיעה ליעדה???)
כקוראת ותיקה של עיתון לאישה הינני חשה עוגמת נפש עזה ואכזבה מאופן הטיפול
בנושא ומאי קיום הפרס כמובטח וכמפורסם!
כמו כן קרובי הרבים שליוו אותנו לאורך כל התקופה הקשה שעברה עלינו, ושרצו לקנות את העיתון בו פורסם מכתבי ויחד איתנו התרגשו מפרסום המכתב ומזכייתנו בפרס,מאוכזבים מההתנהלות ונוצר רושם כי העיתון מרמה את הקוראים.



עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת הפרס כמובטח ופיצוי נוסף על עוגמת הנפש ועל בזבוז הזמן פתרון נדרש :

מנויים ידיעות אחרונות שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה