תלונות קופת חולים כללית

תלונות קופות חולים

תלונות רפואה

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה קופת חולים כלליתשעות פתיחה קופת חולים כללית גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רפואה מגזר:
אזור הצפון איזור:
קופת חולים כללית שם בית העסק:
טיפול הולם נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מרץ בעלי קיבל הפנייה להולטר לחץ דם ולא הצלחתי להשיג מקופ"ח התחייבות בעיקר עקב כך שאין מכונים באזור הצפון.
המקום היחידי שהופניתי היה בבי"ח אנגלי ששם התורים הינם החל מחודש דצמבר ואילך.
פניתי לפניות הציבור במחוז הצפון ונעניתי בתשובה ממש לא עניינית שהתור אינו דחוף ועל כן צריך לחכות. יתכן שהתור לא היה דחוף בחודש מרץ אך בחודש יולי בוודאי שהוא דחוף.
החלטתי לפתור לבד את הבעייה , פניתי למכון מור ותוך שבוע היה לבעלי תור באופן פרטי.
שילמנו 602 ש"ח.
אני מבקשת אותם מקופ"ח כללית.
כמובן שלא נעניתי .

אולי תוכלו אתם לעזור.
אני נואשתי.

בברכה גלי פרץ

קופת חולים כללית שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה