תלונות מלון רויאל ים המלח

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בתי מלון וצימרים מגזר:
אזור הדרום איזור:
מלון רויאל ים המלח שם בית העסק:
שירות גרוע. נושא התלונה:
‏שבת ‏18 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בסוף השבוע האחרון בילינו אני ומשפחתי בבית המלון הזה ע"מ לחגוג את יום הולדתה החמישי של ביתי. המלון עצמו נחמד מאד התקנים בסדר גמור, נהננו מאד מהבריכה, אבל!!!! השירות בחדר האוכל ברמה ירודה מאד מאד. יותר גרוע מחדר אוכל בקיבוץ, ששם לפחות לא עושים פרצופים. הוכנסנו לחדר האוכל על מנת לאכול ארוחת ערב , כל השולחנות הריקים היו מלוכלכים וכל מלצר שביקשנו ממנו לנקות את השולחן העביר את הטיפול למלצר אחר , עד שהתעצבנתי וביקשתי מהם בתקיפות לנקות עבורנו שולחן ולאחר שפניתי אל מי שהציג עצמו כמנהל , שמו איציק אם אני לא טועה שגרם להם להתחיל לעבוד ולנקות את השולחן עבורנו . השולחן נוקה אך הניחו לנו על השולחן צלחות בלבד. הייתי צריכה ללכת ולחפש מלצר שיתן לנו סכום ואחר כך לרוץ לחפש מלצר שיתן לנו כוסות. בסוף התיישבנו לאכול והתחשק לי מרק, אך לא היו צלחות למרק, אז חיכינו מס' אורחים ליד צלחת המרק כ 10 דקות עד שהואיל בטובו איזה מלצר (כמובן לאחר שעברו מס' מלצרים שאמרו שזו לא העבודה שלהם) להביא כמס' צלחות שהגיעו אמנם מהמדיח אך היו מלוכלות. ואז פניתי למלצרית בבקשה לקבל צלחת נקייה והפרצוף שהיא עשתה לי מאד מאד הכעיס אותי ושאלתי אותה אם אמרתי לה משהו לא בסדר, והיא אמרה בטענה שיש פה המון אורחים ולכל אחד יש תלונה, כמובן שתשובתי הייתה שאם יש כלך הרבה תלונות אז סימן שיש משהו מאחורי התלונות והיא התעצבנה....
אחר כך ביקשתי ממלצר אחר קרח לקנקן המים שעל השולחן והוא ביובש אמר לי "אין לנו קרח" בדיוק עבר מלצר אחר עם קנקן מים עם קרח , ביקשתי ממנו להמתין ופניתי אל המלצר ממנו ביקשתי את הקרח ושאלתי אותו איך המלצר השני הביא קרח והא פשוט ענה לי "לא יודע" (מלצר רזה מאד). המלצר השני השאיר לי על השולחן את הקנקן עם הקרח. לאחר כ 15 שעה כנראה הבין המלצר השני שהוא לא היה בסדר ופשוט השאיר לי קנקן נוסף על השולחן.(מיותר לציין שלא קיבלתי שום התנצלות).
שירות זוועה פשוט. בעלי תושב חוץ וממש התביישתי בשירות שקיבלנו , ואני כבר שהיתי במס' לא מבוטל של מלונות בכל העולם ולעולם לא נתקלתי בשירות כזה מחפיר ואפילו לא קרוב ללהיות כמו שהיה במלון שלכם. אתמול בערב לפני העזיבה , הבן הקטן שלי(בן שנתיים) שבר כוס על הרפצה בטעות והתקשרנו לקבלה לבקש שישלחו מישהו לנקות את הרפצה. זמן ההמתנה לקבלה היה מאד ארוך..... וזה לא היה דבר חד פעמי מכיוון שמהיום הראשון ניסיתי להשיג את הקבלה מס' פעמים וכל הזמן לקח להם המון זמן לענות לטלפון.
ולגופו של עניין, הייתה חדרנית בכניסה לחדר שלנו וביקשנו ממנה להכנס ולנקות את החדר (רוסיה עם שיער ג'ינגי, מבוגרת).שטענה שהיא לא יכולה להכנס לחדר ולנקות ושאני יתקשר לקבלה וגם אחרי שאמרתי לה שהודעתי לקבלה היא אמרה שהיא לא מנקה את החדר שלי. התקשרתי שוב לקבלה וטענת הפקידה בקבלה היתה שחדרנית לא מנקה את החדר ביום העזיבה (להזכירך יש לי ילד בן שנתיים שרק יצא מהמקלחת ומטייל בחדר יחף) ושהיא תשלח לי מישהו , לאחר כ 10 דקות הגיע בחור לשאוב את הרצפה...
לדעתי , שירות באמת מחפיר .
יש לציין לטובה בחור מהקבלה שאני לא כל כך זוכרת את שמו (רוסי עם שיער ארוך שהולך עם קוקו, בחור מאד נחמד ואדיב ואת שירלי ממועדון הילדים).
השירות הוא מה שהרס את התרשמותי מהמלון ואני יחשוב פעמיים אם לחזור למלון רק בגלל הסיבה הזו. אחרי הכל שילמתי סכום כסף מכובד מאד על מנת לחגוג באופן נחמד את יום הולדתה של ביתי......
עוגמת נפש סוג הנזק :
מעוניינת לשמוע את הצעת בית המלון.סוג הנזק כולל מבחיתני עוגמת נפש, בזבוז זמן,ועלבון פתרון נדרש :

מלון רויאל ים המלח שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה