תלונות צבר

תלונות משרדי נסיעות וטיולים

תלונות נופש וטיולים

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נופש וטיולים מגזר:
אזור השפלה איזור:
צבר שם בית העסק:
העבודה, תל אביב כתובת:
מוקד טלפוני - תל אביב סניף בית העסק:
הטעייה בחבילות נופש לטורקיה נושא התלונה:
טל לביא מירב שם/כינוי:
‏שבת ‏30 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
כשחיפשתי חבילת נופש לי ולבתי הקטנה, החלטתי ללכת על בטוח מכיוון שידעתי שלא אוכל להרשות לעצמי שוב בקרוב נסיעה כזו. זו הסיבה שפניתי לצבר שהיוו עבורי חברה אמינה ומוכרת, אפילו טרחתי להתקשר ולדבר ען נציגת שירות כדי שלא ללכת "על עיוור" ולהזמין באינטרנט. הנציגה אמנם הייתה אדיבה וחיפשה עבורי ועבור ילדתי וידיד שהצטרף אלינו חבילה מתאימה. היו כמה פרמטרים שבדקתי ביסודיות שוב ושוב עם נציגת השירות - חוף ים צמוד שהיה הכרחי עבורי, רמת המלון והשירותים בו, והעובדה שאכן הכל כלול כפי שהובטח. הנציגה בדקה והבטיחה שלא תהיינה הפתעות לא נעימות. המלון שהוזמן עבורינו היה "קמר ריצ' הוטל" - שהיה ברמה של 3 כוכבים ולא 5 כפי שהובטח מכל הבחינות: רמת החדרים, האוכל שהיה בלשון המעטה לא טעים ולא מספק (וגם לא טרי..!) והכי מעצבן - חוף הים במרחק של 10 דקות נסיעה!!!. כתבתי מכתב תלונה לצבר ובקשתי תגובה לטענותיי. בתחילת יולי התקשרה נציגת שירות והבטיחה שתוך 4 שבועות (למה כ"כ הרבה??- ריבוי תלונות...??) יחזרו אלי - אני עדיין מחכה. אני לצבר לא אחזור ויתרה מזאת - אמליץ בחום לחבריי שלא יתקרבו. דבר נוסף - קראתי באתר את תגובת צבר לתלונות שונות וראיתי שהתלונה השכיחה היא באמת חוסר תגובה לתלונות ופניות ואם כבר מגיבים - מציעים פיצוי של 5% ברכישת נופש עתידי..זו לדעתי החוצפה האמיתית..זה לא ממש פיצוי והודאה בטעות - אלא נסיון להרוויח שוב, על גבם של לקוחות תמימים.
כספי סוג הנזק :

צבר שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה