תלונות ביתילי

תלונות בית וריהוט

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור הצפון איזור:
ביתילי שם בית העסק:
כרמיאל סניף בית העסק:
בזבוז זמן, כסף ויחס מזלזל ביותר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏16 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07.08 קניתי 2 מנורות שולחן בסניף כרמיאל של ביתילי, נמסר כי הן תגיענה ב09.08 אך למעשה הגיעו רק לאחר שבוע ב14.08. לאחר שהגענו לאסוף אותן ב16.08 - האריזות החדשות נפתחו והתגלו 2 מנורות שבורות. האחת בעלת ידית שבורה והשניה בעלת צבע מתקלף.
יש לציין כי המוכרת ביקשה סליחה והתנהגה באדיבות.
ביקשנו לבטל את העסקה לאלתר, ולאחר חצי שעה של נסיונות להשיג את מנהלת הסניף הביטול אושר והכסף על העסקה הוחזר.
אחת המנורות יועדה למתנה וכמובן שבגלל האיחור ובגלל שהייתה שבורה לא יכולנו לתת את המתנה. כמו כן, הגענו מעיר מרוחקת מכרמיאל, ולכן בזבזנו זמן רב וכסף על הדלק (שיקר כיום).
ביקשנו לדבר עם מנהלת הסניף לקבלת פיצוי הולם על הזמן שבוזבז ועל הנזק שנגרם - היחס שהיא גילתה היה מזלזל ואמרה שהיא לא מבינה כלל מה אנחנו רוצים ממנה ולפי ראות עיניה כלל לא בזבזנו זמן וכסף (אמרה טפשית בפני עצמה).
פנינו לשירות לקוחות בבקשה לקבלת הפיצוי, אך שם אמרו שאנחנו צריכים בכלל להגיד תודה שהחזירו לנו את המקדמה על העסקה וביטלו אותה וגם לא מבינים מה אנחנו רוצים מהם, לאחר בקשה לדבר עם אחראי - הטלפנית אמרה שהיא לא מבינה מה אנחנו רוצים ממנה וטרקה את השפורפרת בפרצוף. האם זה שירות לקוחות?!
הפניה לשירות הלקוחות בוצעה בתאריך 19.08.
נזק כספי, עוגמת נפש ובזבוז זמן! סוג הנזק :
פיצוי כספי פתרון נדרש :

ביתילי שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה