תלונות אלקטרה

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מוצרי חשמל וצילום מגזר:
אזור הדרום איזור:
אלקטרה שם בית העסק:
ספיר 1, ראשון לציון 75704 סניף בית העסק:
מזגן חדש ופגום נושא התלונה:
בן סלומון עומר שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.
לפני שלושה חודשים קניתי מזגן חדש של אלקטרה דגם c10 ועד לפני כמה ימים הכל עבד כשורה.
ואז נדלקה הנורית שעל פי ההסבר המפורט בחוברת,מראה על הצורך לנקות את הפילטר,וזה בדיוק מה שעשיתי.
והחוברת מסבירה שאחרי שמחזירים את הפילטר יש צורך ללחוץ על לחצן mode שעל המזגן כדי לבטל את הנורית.
וגם זה בדיוק מה שעשיתי אך הנורית המשיכה לדלוק,והמזגן לא מקרר כמו שצריך.
לאחר פניות חוזרות ונשנות לשירות הלקוחות של חברת אלקטרה,קיבלתי תשובה חמורה ומפלילה מאוד,אני מצטט :בדגם זה יש תקלה והנורית של הפילטר לא תיכבה יותר.
נציגי השירות שלהם מסרבים להבין את חומרת הבעיה,אני קונה מזגן חדש ואף אחד לא מספר לי שהדגם הזה פגום.
ובנוסף לזה הם אומרים לי להמתין ובאורח פלא 3 פעמים השיחה מתנתקת.
התקליט שהם מזמזם על מצויינות בשירות...
כשעוד איכשהו אני מצליח לדבר עם איזה נציג שלהם,הוא מסביר לי שהייתי צריך לנקות את הפילטר עד 512 שעות פעולה של המזגן,ועכשיו נורית הבקרה של הפילטר לא תיכבה עוד.
ניסיתי להסביר לו שיש הוראות הפעלה שנכתבו ע"י חברת אלקטרה וכתוב שם במפורש שיש לנקות את הפילטר לאחר שנורית הבקרה תדלק,ולאחר שמחזירים את הפילטר יש לחצן על המזגן (mode) שמטרתו היחידה לאפס את הנורית של הפילטר.
אבל כנראה שהוא קיבל הנחיות ממנהליו,והוא גם סרב להעביר אותי לאחראי שלו או לטכנאי שינסה לפתור לי את הבעיה.
לא יתכן שחברה בסדר גודל של אלקטרה תמכור דגם של מזגן פגום ולא תיידע את לקוחותיה,ואח"כ גם תנסה לברוח מאחריות.
אשמח מאוד על עזרתכם בנושא.

בכבוד רב

עומר בן סלומון
מוצר פגום סוג הנזק :
כיוון שאלקטרה מגדירים את הבעיה כתקלה בדגם זה (c10),לכן הפיתרון היחיד הוא החלפת המזגן. פתרון נדרש :

אלקטרה שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה