תלונות גולף

תלונות ביגוד והנעלה

תלונות קניות

דף הבית
חזרה לרשימת   שעות פתיחה גולף שעות פתיחה גולף גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניות מגזר:
אזור השרון איזור:
גולף שם בית העסק:
מתחם שפיים כתובת:
מתחם שפיים סניף בית העסק:
יחס מזלזל ללקוח< נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏14 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לחנות גולף בכדי לרכוש גיפט קארד ב-200 ש"ח בגולף ביגוד. בשביל לבצע פעולה כזו הדיילת הייתה צריכה לקרוא למנהלת החנות שהייתה בחנות הסמוכה - גולף כלי בית. היא הגיעה והתחלנו ברכישת הקארד.
שילמתי את ה200 ש"ח אך המנלת לא הצליחה להעביר את הכרטיס (הגיפט קארד) דרך המחשב ואמרה כי יש בעיה כלשהי במחשבים. שאלתי "מה ניתן לעשות". קיבלתי תשובה: "אין מה לעשות, את רוצה לכי תנסי להעביר את הכרטיס בחנות השנייה (הסמוכה)". תוך כדי השיחה, המנלת (רחלי) הייתה מאוד עסוקה בניירות שלה ובקושי הייתה איתי.
ניגשתי לחנות הסמוכה שם היה קופאי אדיב. ביקשתי ממנו לעשות את אותו הדבר ואז הוא התקשר לרחלי שתביא את הכרטיס אליו. הוא התקשר פעם וצעק לה פעם נוספת. בטלפון היא אמרה לו "שתבוא תיקח את הכרטיס מכאן".לא קרה כלום. אני עומדת ליד הקופה, מחכה.
רחלי מגיעה עם הניירות שלה, עוברת לידנו וממשיכה אל תוך החנות בלי שום התייחסות אלי. הקופאי קרא לה אך היא אמרה "אני מאוד עסוקה".
עזבתי את החנות בזעם.
עלבון סוג הנזק :
נזיפה חמורה של העובדת רחלי, פיצוי כספי פתרון נדרש :

גולף שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה