תלונות אוויס (Avis)

תלונות חברות השכרת רכב

תלונות תחבורה ותעופה

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תחבורה ותעופה מגזר:
אזור השרון איזור:
אוויס (Avis) שם בית העסק:
רכב ליסינג - נשרף אחרי שהיה אצלי 3 ימים, לאחר מכן הוחלף ברכב תקול, והרכב הזמני לא היה כשיר לנסיעה נושא התלונה:
לינשיץ דמיטרי שם/כינוי:
‏יום שישי ‏11 ‏מאי ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
עסקת ליסינג ממקום העבודה שלי (מוביקסל) של חברת AVIS, קיבלתי רכב זמני לקוי, הרכב הוחלף וכשקיבלתי את הרכב הקבוע (יונדאי גטס 2007) יומיים לאחר מכן בלילה שבין 11/5-12/5 שנת 2007 הרכב עלה באש, מחקירה של המשטרה ומכבי האש הסיבה לשריפה היא קצר במנוע ולא הצתה מכוונת. חוקר השריפות אף ציין שלדעתו השריפה פרצה כתוצאה מהתקנה לא נכונה של תוספות שהותקנו ברכב (אזעקה, קודן ומרימי חלונות(.
ברכב השרוף נשרפו גם חפצים אישיים (2 זוגות משקפיי RayBan, בשווי כולל של 1500 ש"ח).
לאחר האירוע קיבלתי רכב חליפי וכבר אז AVIS חרגה מתנאי הסכם הליסינג לפיו הרכב החליפי אמור להגיע תוך 3 שעות, הרכב הגיע תוך 8 שעות. פרט לעוגמת הנפש אשר נגרמה לי הרכב של השכן ניזוק גם כן. לאחר כ3 שבועות התקשרו אליי מAVIS ואמרו לי שהם רוצים להחליף לי את הרכב החליפי ברכב חליפי אחר, בשל העובדה שקיבלתי רכב גדול יותר ומפואר יותר. הרכב הוחלף לרכב אחר לא תקין, עם רעידות בהגה ומכות רבות לפח.הרכב החליפי הוחלף שוב, ליונדאי גטס זמנית חדשה. לאחר כחודשיים קיבלתי את הרכב הקבוע שלי (יונדאי גטס 2008 עם 5000 ק"מ של עובד שעזב את החברה) את הרכב הקבוע השני קיבלתי בתאריך: 19/7/07
כעבור יום אחד בדיוק, ב20/7/07 ביום שישי בשעה 13:00 לערך נורית המנוע ברכב דלקה, מיד עצרתי בצד וטלפנתי למוקד השירות של אוויס, תחילה נאמר לי שזה שום דבר וזו בעיה ידועה ביונדאי גטס, מדובר במחשב של הרכב, כל שעליי לעשות זה לנתק את ה"+" ל10 דק' מהמצבר והכל יסתדר, לא שאני יודע איך לעשות את זה, אני דיי חושש שזה גם מסוכן ואני יכול להתחשמל..הנציג אמר לי שאני יכול "למשוך" ככה עד יום א' ואז לבוא לתחנה. בשל ההסטוריה שלי עם יונדאי גטס בפרט ועם אוויס בכלל, ביקשתי ממנו לתעד במחשב את זה שהתקשרתי נמסר לי שבכדי לתעד את פנייתי הוא יהיה חייב לפתוח "קריאה", הסכמתי. לאחר כ10 דק', טלפן אליי המכונאי ואמר שהוא מגיע אליי, שאלתי תוך כמה זמן? הוא אמר 30 דק' הוא אצלי.
עברו כ45 דק' הוא התקשר אליי ואמר לי שהוא לא מגיע, ומישהו אחר יגיע עם גרר ויחליף לי את הרכב, שוחחתי שוב עם נציג שירות בשם ניסים וכן מנהלו בחור בשם סער. הבנתי מניסים שאני יכול להמשיך לנסוע, ושהגרר בדרך אליי, לפתע באמצע הנסיעה כבה הרכב בו נהגתי ומאז לא נסע..הוא נדלק אבל סרב לנסוע. דחפתי אותו בכוחות עצמי למקום מבטחים ליד המדרכה.
השעה היתה 14:40 ואני "תקוע" ברעננה באמצע שום מקום בחום איימים. טלפנתי שוב, ענה לי שוב ניסים, לכל אורך השיחה, שמעתי בבירור מהצד מישהו שצועק בלי סוף: "מה הוא רוצה הטמבל הזה? יאללה תוריד אותו מהקו" ועוד קללות שאינני רוצה לחזור עליהם. כאשר ענה לי סער, קולו היה דומה עד מאוד לקול שנשמע לכל אורך השיחה, סער היה מאוד לא שירותי, חצוף ואף ניתק לי את הטלפון בפרצוף. בשעה 16:30 טלפנתי שוב, ניסים אמר לי שהגרר יגיע אליי תוך 10 דק'. חיכיתי וחיכיתי ו45 דק' לאחר מכן שוב טלפנתי
בשעה 17:15 וניסים אמר לי שעוד כמה דק' הגרר אצלי, "הוא רק הוריד רכב בפתח תקווה" הסברתי לו שאני תקוע משעה 13:00 בדרכים ויום שישי ואני לא מבין מדוע אני צריך להמתין לו שיוריד רכב בפתח תקווה.
בשעה 19:30 לערך הגיע הרכב המיועד עם הגרר.
יונדאי גטס, עם ריח נורא בפנים הרכב, גלגל קדמי שמאלי עם פנצ'ר לדעתי (יורד אוויר כל כמה שעות) בפנים הרכב כל אורות המזגן, הקילומטרז' וחלק מלוח המחוגים מקולקלים ולא עובדים, וזה רק ההתחלה, במהירות 80 קמ"ש ההגה רועד ויש הרגשה כאילו מאבדים את השליטה.
נוסף על כל זה, בגז' הרכב היה הפוך, הגלגל הרזרבי שלפתע התגלה כמפונצ'ר ולא תקין שוכב לו בתוך הבגז' ואינני מבין איך רכב כזה יצא בכלל ללקוח? בתחילת כל נסיעה הרכב מצפצף (אולי רצועה שחוקה) או משהו כזה. התקשרתי שוב, וענה לי ניסים, ביקשתי לדבר עם האחראי שלו, הוא אמר לי שהוא לא נמצא והוא הלך הבייתה ואני צריך לפנות רק ביום א'. היתי מאוד מיואש והחלטתי להתקשר שנית אחרי מס' דקות, להפתעתי הרבה, ענה לי לא פחות ולא יותר המנהל סער, שהלך הבייתה בשיחה הקודמת שהתקיימה 10 דק' לפני כן. הוא אמר לי בגמגום, כן הלכתי וחזרתי. בכל אופן הוא ניתק לי את הטלפון בפרצוף, שוב.
כשהגעתי הבייתה בשעה 20:20 לערך ראיתי שהוא השאיר לי הודעה במשיבון שאם אני רוצה רכב אחר שאני אטלפן. התקשרתי, וניסים אמר לי שהוא יחליף לי את הרכב, אבל אני צריך לחכות עוד 3 שעות.

לאחר כל זה, התקשר אליי נציג מחברת אוויס שהזדהה כסמנכ"ל שירות לקוחות (אם אני זוכר נכון את הTITLE) ורצה פשוט לסגור הכל, הוא לא רצה להתעמק במה קרה אלא רצה להתנצל על מה שקרה, קצת מוזר בשל העובדה שרוב העובדות והפרטים לא ידועים לו.
הוא הציע כפיצוי "ארוחת ערב זוגית" סירבתי במיידי, הסברתי לו שאני דורש פיצוי על החפצים השרופים שלי וכמחווה של רצון טוב שיזכו אותי בתשלום ליסינג של חודש שלם.
הוא ענה בתגובה שהוא יעביר את זה, ויחזור אליי
עד היום הוא לא חזר אליי ואין לי כל תגובה של חברת AVIS.
יותר מכל אשמח לקבל תגובה עניינית לאירועים הנ"ל של חברת AVIS (קשה לי להאמין שהאירוע יגמר מחוץ לדלתות בית המשפט) אך המטרה שלי שרמת ואיכות השירות שAVIS העניקו לי לכל אורך הדרך (5 אירועים שונים) תהיה גלוייה וידועה לציבור הרחב.

לטיפולכם,
דימה לינשיץ
כספי סוג הנזק :
מכתב התנצלות מפורט עם לקיחת אחריות על כל האירועים, פיצוי כספי של עלות ליסינג חודשית של חודש אחד (כולל מחיר המס) ופיצוי כספי עבור המשקפיים השרופות (1500 ש"ח). פתרון נדרש :

אוויס (Avis) שירות לקוחות

, תגובה:
מתאריך שליחת ההודעה יהיו 14 ימי עבודה לחברה למתן תגובה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה