תלונות סינמה סיטי

תלונות בתי קולנוע

תלונות קולנוע ותרבות

דף הבית
חזרה לרשימת גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קולנוע ותרבות מגזר:
אזור השרון איזור:
סינמה סיטי שם בית העסק:
חיוב על כרטיסים ללא אפשרות לקבלם ולהשתמש בהם נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏19 ‏אוגוסט ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך: 17/8, רכשתי שני כרטיסים לסרט זהות אבודה באמצעות המערכת הטלפונית של הסינמה סיטי. הזמנתי בוצעה לתאריך: 19/8 יום א' לשעה: 22:05
ביום א', עת הגעתי עם רעייתי לסינמה סיטי, נגשתי כבדרך כלל, למכונה האוטומטית, עם כרטיס האשראי, אשר עמו הזמנתי את הכרטיסים, לשם הדפסת הכרטיסים, להפתעתי כי רבה, הופיעה הודעה, שאין כרטיסים עבור כרטיס אשראי זה.
חזרתי על הפעולה, ושוב אותה הודעה, נגשתי לעמדה נוספת ושוב חזרה ההודעה על עצמה.
התבאסנו קשות, אבל היות והגענו כבר, ונסענו די זמן, רכשנו שני כרטיסים חדשים לאותו סרט, לצערינו בשעה מאוחרת יותר, ולצערינו הגדול יותר, במקומות גרועים בשורה הרביעית בפינה.
מדובר על אולם 1 שהוא הגדול ביותר, כך שישיבה כה קרוב, פוגמת קשות בחווית הצפייה, ואכן הצפייה הייתה לא נעימה, לא ראינו טוב, ויצאנו עם כאבי עיניים, ראש, וצואר.
חשבתי לתומי, שאולי לא בצעתי את פעולת ההזמנה נכון, לא יהיה חיוב והעניין יסתיים. למרות שבצעתי פעולה זו פעמים רבות בעבר ללא בעיות ובהצלחה.
היום 23/8 נוכחתי לדעת בדף חיוב כרטיס האשראי, (אמריקן אקספרס), שמופיע חיוב כפול.
1.) על סך 77.8 ש"ח, שאלו הם שני הכרטיסים שהזמנתי במערכת הטלפון ב-17/8, שזהו מחיר שני כרטיסים + עמלה.
2.) חיוב על סך של: 70 ש"ח, שזוהי ההזמנה של שני כרטיסים שהזמנתי במקום ב-19/8.

פניתי היום בטלפון לסינמה סיטי מס' רב של פעמים ולא הצלחתי להגיע למענה אנושי, כמו כן שלחתי פעמיים פקס עם פרוט התלונה לשרות הלקוחות של הסינמה סיטי כפי שמופיע באתר האינטרנט, השארתי את פרטי, ופרטי הפלאפון, ועד כה לא חזרו אלי.
בזבזתי היום זמן רב על כך, כך שנגרמה עוגמת נפש נוספת, בחוסר ההתייחסות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר הכסף + פיצוי על עוגמת הנפש פתרון נדרש :

סינמה סיטי שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה הנמצאת בהליכי בדיקה ובסיום תשלח לחברה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה